-
11. Data: 2010-09-13 20:28:24
Temat: Re: Zabezpieczenie przeciążeniowe.
Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>
> Zabezpieczenie silnikowe musi dopuszczac spore przeciazenie przez
> pewien krotki czas [sekundy], na rozruch silnika.
> Wsrod "esek" sa do tego ch-ki C i D - maja podniesiony prog
> zadzialania wyzwalacza elektromagnetycznego, do cos 10x prac
> nominalny.
Prąd wyzwalacza magnetycznego dla charakterystyki B, C, D jest taki sam i
wynosi około 10 In.
Do kontroli zaniku fazy pierwszy z brzegu: MR-EU3M1P
http://www.relpol.pl/produkty.jsp?PID=524
Przekaźniki termiczne - seria RST
http://www.relpol.pl/produkty.jsp?PID=83
Podobne wyroby ma ABB, Moller i inni producenci.
Zbyszek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
12. Data: 2010-09-13 21:50:20
Temat: Re: Zabezpieczenie przeciążeniowe.
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Mon, 13 Sep 2010 22:28:24 +0200, Zbyszek wrote:
>> Zabezpieczenie silnikowe musi dopuszczac spore przeciazenie przez
>> pewien krotki czas [sekundy], na rozruch silnika.
>> Wsrod "esek" sa do tego ch-ki C i D - maja podniesiony prog
>> zadzialania wyzwalacza elektromagnetycznego, do cos 10x prac
>> nominalny.
>Prąd wyzwalacza magnetycznego dla charakterystyki B, C, D jest taki sam i
>wynosi około 10 In.
No to czym sie roznia ?
B - 3-5, C 5-10, D 10-20 In.
Za http://www.sgsp.edu.pl/uczelnia/krz/ze/pdfs/Opis_bez
pieczniki.pdf
J.