  • 1. Data: 2010-09-11 16:47:27
    Temat: NTG. Exell pauzę zamienić na przecinki.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Sorry że NTG ale wydaje mi się, ale z doświadczenia wiem że jest tu dużo
    "tęgich głów".
    Czy ktoś umie przekonwertować w Exelu datę z:

    1959-07-15
    na
    04/18/1994

    (zamienić pauzę na ukośnik).
    Oczywiście arkusz liczy parę tysięcy wierszy ......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-09-11 17:05:16
    Temat: Re: NTG. Exell pauzę zamienić na przecinki.
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Sorry że NTG ale wydaje mi się, ale z do?wiadczenia wiem że jest tu dużo
    > "tęgich głów".

    Inaczej mówiąć: źle robie ale w dupie to mam bo tak mi pasuje

    > Czy kto? umie przekonwertować w Exelu datę z:
    >
    > 1959-07-15
    > na
    > 04/18/1994
    >
    > (zamienić pauzę na uko?nik).
    > Oczywi?cie arkusz liczy parę tysięcy wierszy ......

    Ja umiem. Zależy czy masz to jako tekst czy jako date. W pierwszy przypadku wystarczy
    lewy,prawy,fragment.tekstu i & a w drugim po prostu niestandardowe formatowanie daty
    (a może i standardowe by się znalazło).

  • 3. Data: 2010-09-11 17:07:12
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >niestandardowe formatowanie daty