  • 61. Data: 2013-08-14 16:38:49
    Temat: Re: Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Ponieważ człowiek uczy się na błędach, postanowiłem zainwestować w jakieś
    >zabezpieczenia na przyszłość. Wygląda na to, że instalacja elektryczna w
    >moim bloku do dobrych nie należy i mam pewne obiekcje do działania
    >uziemienia w gniazdkach. Czy istnieją jakieś sensowne zabezpieczenia na
    >skoki napięcia i takie właśnie sytuacje? Jakieś listwy z filtrami,
    >bezpiecznikami? Czy takie rzeczy przed piorunem uchronią jakoś sprzęt? Może
    >są inne dobre sposoby?

    UPS-Online powinien wystarczająco zabezpieczyć sprzęt za nim - ale drogo i
    świszczy nie wiem czy każdy słychać.

    Buniek

  • 62. Data: 2013-08-14 16:44:11
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]
    >backup danych, który będę odpinał od komputera i trzymał np. w szufladzie,
    >a tylko co parę dni zgrywał na niego kopie zapasowe. Jaki dysk do tego
    >najlepiej wybrać? Rozmiar około 1GB. Chciałbym, żeby był jak najtrwalszy i
    >najbezpieczniejszy, prędkość, głośność itp nie grają żadnej roli. No i
    >podpinany pewnie przez USB, żebym miał łatwość podłączania. Ale do tego
    >chyba wystarczy jakieś urządzenie, które na to pozwoli (takie już
    >widziałem).
    >Na pewno ktoś z was się tematem już interesował, to może się podzieli

    Nie wiem ile potrzebujesz przestrzenia ale

    http://www.ovh.pl/serwery_dedykowane/kimsufi.xml masz 500 GB zaleta - jest w
    sieci zawsze dostępne dane + możliwy backup on-line.

    Wada - trzeba płacić co miesiąc.

    Buniek

  • 63. Data: 2013-08-15 23:12:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:
    > A mnie jak na złośc przy oknie powiesili piorunochron. Sprawdzałam.
    > Tym po uważaniu pod okna piorunochrona nie wstawili. Teraz wrony i
    > gołębie się bujają na tych piorunochronach, no i złodziejowi będzie
    > łatwiej wleżć do cudzego mieszkania.

    tylko mi powiedz dlaczego bez składu i ładu i bez sensu odpisujesz na mój
    post nie nawiązując zupełnie to tego co JA NAPISAŁEM

    robisz burdel i ogarnij sie.

  • 64. Data: 2013-08-15 23:20:35
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-15 23:12, Marek Dyjor pisze:

    > tylko mi powiedz dlaczego bez składu i ładu i bez sensu odpisujesz na mój
    > post nie nawiązując zupełnie to tego co JA NAPISAŁEM
    >
    > robisz burdel i ogarnij sie.

    Albo coś wyciąłeś, albo Ci się coś pomyliło.
    Gdzie wżej jest informacja, że ja Tobie odpowiadałam?

    --
    animka

  • 65. Data: 2013-08-15 23:52:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:

    > Albo coś wyciąłeś, albo Ci się coś pomyliło.
    > Gdzie wżej jest informacja, że ja Tobie odpowiadałam?

    wątkowanie droga animko....

    i zobacz na znaczniki wcięcia... >

    jakbyś odpowiadała na post sTav'a
    to twój post wyglądał by tak:

    a wygląda tak:

    zanim sie odpowie na post warto jednak przeczytac całość wypowiedzi...

  • 66. Data: 2013-08-16 02:57:33
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-15 23:52, Marek Dyjor pisze:
> [...]

    To nie mnie dotyczy. sam chyba zrobiłes burdel.

    To jest moja odpowiedz, wtrącenie się.

    > jakbyś odpowiadała na post sTav'a
    > to twój post wyglądał by tak:

    > a wygląda tak:
    >

    > zanim sie odpowie na post warto jednak przeczytac całość wypowiedzi...

    Przeczytałam i w jednej części się ustosunkowałam. Czyli na ten post:

    Adiou.

    --
    animka

  • 67. Data: 2013-08-17 20:55:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:

    > Adiou.

    jesteś kompletnie niereformowalnym żeńskim trollem.

    Dodam jeszcze że niedouczonym trollem...

    Jak chcesz używać obcych słów to używaj takich które znasz i wiesz jak się
    je pisze.

    BTW jakbyś była ciutkę rozgarnięta to byś wcześniej sprawdziła w internecie
    jak się pisze to słowo i nie zrobiła byś z siebie idiotki.

  • 68. Data: 2013-08-17 21:16:57
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > internecie jak się pisze to słowo i nie zrobiła byś z siebie idiotki.

    No ale to nie byłaby sobą! ;)
    Przem

  • 69. Data: 2013-08-18 03:27:10
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-17 20:55, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    >

    > BTW jakbyś była ciutkę rozgarnięta to byś wcześniej sprawdziła w internecie
    > jak się pisze to słowo i nie zrobiła byś z siebie idiotki.

    Odmerdaj się piesku.

    --
    animka

  • 70. Data: 2013-08-18 09:29:39
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2013-08-14 16:44, BUNIEK pisze:

    > Nie wiem ile potrzebujesz przestrzenia ale
    >
    > http://www.ovh.pl/serwery_dedykowane/kimsufi.xml masz 500 GB zaleta -
    > jest w sieci zawsze dostępne dane + możliwy backup on-line.
    >
    > Wada - trzeba płacić co miesiąc.

    Dzięki. Dla mnie to nie jest dobre rozwiązanie. Przepchanie przez sieć
    kilkuset GB danych potrwa zbyt długo (w obie strony). Chcę mieć dane
    przy sobie. Jak pisałem ostatnio w innym wątku, kupiłem dysk ADATA
    HD710. Jak na razie się sprawdza.

    G.