  • 71. Data: 2013-08-18 09:32:06
    Temat: Re: Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2013-07-17 00:18, Lisciasty pisze:

    > Patrząc na to wszystko sugeruję położyć nową instalację, starej nie pruć, zostawić
    w ścianie chyba że bardzo chcesz. Kupowanie ups-ów i innych wynalazków w tej sytuacji
    to leczenie syfa pudrem :>

    W zasadzie to już całkiem OT, ale dokończę temat :)
    Zamówiłem elektryka i faktycznie w całym domu nie ma uziemienia, jest
    tylko zerowanie. Do tego instalacja aluminiowa. Elektryk też powiedział,
    że lepiej by było położyć nową instalację.
    Zapowiada się remont...
    Ale mówił też, że na piorun to nie ma mocnych. Żadne zmiany instalacji,
    uziemienie i inne cuda nie pomogą, jeśli zdarzy się taka sytuacja.
    Pozostaje mi dysk w szufladzie :)

    G.

  • 72. Data: 2013-08-18 12:21:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>