  • Data: 2010-06-28 09:10:59
    Temat: Re: Zabawne..........
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A zdjecia moje i to z moim podpisem jeszcze.

    Dostalem odpowiedz :-):

    Tresc mojego pytania:
    "Witam.
    Wyslalem do Panstwa maila w sprawie rzekomych praw
    autorskich. Piszecie ze nawet zdjecia zamieszczone na tej
    aukcji chronione sa prawem i ze jestescie tychze praw
    posiadaczami. Tylko tak sie sklada, ze rzeczone zdjecia nie
    sa Wasze, co potwierdza nawet nick na nich :-). Prosze o
    wyjasnienie, poniewaz obiecalem autorowi tych zdjec
    odpowiedz. Chcialbym takze dodac, iz Ustawa o Prawie
    Autorskim i Prawach Pokrewnych dziala w dwie strony,
    chcialbym wiec zaspokoic ciekawosc swoja i autora zdjec.
    Pozdrawiam
    Robert J....."

    Odpowiedz:
    "To sa zdjecia z aukcji na ktorej kupilem ten obiektyw od
    Pana z ......... . Jestem w szpitalu, ale jesli autorowi
    zdjec przeszkada ich wykorzystanie - poprosze go o
    informacje - usune je. Niestety mialem wypadek i nie mialem
    jak zrobic zdjec, a sprzet lezy niewykorzystany od zakupu.
    Pozdrawiam
    Krzysztof"

    Moja odpowiedz na odpowiedz ;-):
    "Witam.
    To nie problem zdjec, on nie ma chyba nic przeciwko ich
    wykorzystaniu :-). Tylko lekko nieelegancko jest
    wykorzystywac czyjes zdjecia bez jego zgody i jednoczesnie
    powolywac sie na Prawo Autorskie :-). Nie jestem upowazniony
    do decydowania o usunieciu fotek, sadze takze ze Autorowi
    tez to nie przeszkadza (tak wynika z dyskusji na grupie).
    Cala sprawa jest raczej zartobliwa, aczkolwiek dobrze czasem
    sprawdzic co sie wypisuje na aukcji :-).
    Pozdrawiam i zycze powrotu do zdrowia.
    Robert"

    Pozdrawiam :-)