eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaZabawki dla oszczędnych mam których mężowie są inżynierami ;) › Re: Zabawki dla oszczędnych mam których mężowie są inżynierami ;)
    From: Padre <P...@n...net>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Zabawki dla oszczędnych mam których mężowie są inżynierami ;)
    Date: Sun, 14 Oct 2012 22:57:59 +0200

    W dniu 2012-10-14 13:27, PeJot pisze:

    > Jak dorośnie, będziesz obserwował jak konstruuje różne dziwne i
    > niekoniecznie bezpieczne rzeczy. Mój syn ostatnio zrobił wiatrak
    > półmetrowej średnicy, napędzany kilkudziesięciowatowym silnikiem. Urwane
    > łopaty zostawiły trwały ślad w suficie :)

    Blisko czterdzieści lat temu mój szkolny kolega robił eksperymenty
    korzystając z grubościennej rurki stalowej, kulek od łożyska, siarki z
    zapałek oraz zestawu "junyj chimik", porządne dydaktyczne rżnięcie na
    gołą dupę dostał dopiero jak przestrzelił lite drewniane drzwi do
    stołowego podczas rodzinnej uroczystości.