  • Data: 2012-08-07 13:08:23
    Temat: Re: 'Zaawansowany' UPS.
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałem zakupić UPSa. ZadZwoniłem do kolegi po radę, padło na Ever.
    [ciach]
    > Pan sprzedawca mówi: 'Eco Pro'.

    Co prawda nie Eco Pro, ale Sinline uzywam. Tak czy inaczej ten ich soft to
    pewnie im odbiera polowe klientow. Ja juz nic Evera nie kupie chociaz
    sprzet dziala wysmienicie. Zaden standardowy soft np. NUT z tym Sinline sie
    nie dogada. Ich Power Costam aktualnie wystepuje tylko w wersjach binarnych
    dla kilku dystrybucji Linuksa i wylacznie 32-bit! Dla wczesniejszych wersji
    ich softu sa nawet dostepne zrodla, ale kompilacja tego to dramat :/

    Przepraszam za NTG, bo bylo o oprogramowaniu glownie.

    ::f::