  • Data: 2012-08-08 10:06:00
    Temat: Re: 'Zaawansowany' UPS.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 sierpnia 2012 13:25:46 UTC+2 użytkownik Tom01 napisał:

    > APC Smart takie coś potrafi w połączeniu z funkcją w BIOSie
    >
    > odpowiedzialną za uruchomienie po pojawieniu się napięcia. Większość
    >
    > BIOSów taką funkcjonalność ma. Działa to tak, że po zaniku, program
    >
    > zamyka system, wyłącza kompa i wyłącza zasilanie na wyjściu UPS. Po
    >
    > powrocie napięcia w sieci, włącza sie UPS a BIOS uruchamia komputer.
    >
    > Prościej się nie da.
    >

    > --
    >
    > Tomasz Jurgielewicz
    >
    > Masz ochotę zapytać mnie o monitory specjalistyczne?
    >
    > Masz problem z kolorem? Wal śmiało!
    >
    > monitory.mastiff.pl, gg: 189335, skype: zpkmastif

    Czy to EVER, czy to APC potrafia to samo i tak samo dzialaja. Mialem juz duzo
    everowych zasilaczy i sa OK, jednakze z softem jest problem. Pokusilem sie o telefon
    do EVER i rzeczywiscie - jakis serwisant stwierdzil, ze maja klopoty z softem i
    zmieniaja firme od softu, bo dotychczasowa firma od softu sie nie sprawdzila (w
    informacji o programie widnieje, ze jest to jakis Verax). Generalnie sa swiadomi, ze
    jest problem i chca byc na czasie. Zobaczymy co z tego bedzie. Link do wersji Pro,
    ktora potrafi wylaczac kompy w sieci: http://ever.eu/pl/files/PS_Pro/Windows/ nie
    pisza o tym na stronie, chyba kiepsko z ich marketingiem...

    Arek