  • Data: 2014-01-08 13:49:42
    Temat: Re: Zaawansowana konfiguracja Androida - jak?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otóż to.
    > Adnroid jest dla mnie nowością, ale chętnie się zagłębię.
    > Podsuniecie jakieś linki z wiedzą?

    http://www.engadget.com/
    http://forum.android.com.pl/forum.php
    http://android.com.pl/
    http://androidnow.pl/
    http://antyweb.pl/
    http://www.spidersweb.pl/
    http://forum.cyanogenmod.com/ (ale to z rootem)

    Nie ma jednak jak konkretna potrzeba; zeby problem rozwiazac bedziesz
    musial troche poszukac, poprobowac itd i w ten sposob bedziesz nabywal
    wiedzy.