  • 41. Data: 2013-08-26 10:19:18
    Temat: Re: Za punkty prawko zabierają na miejscu?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 16:42:16 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Nigdzie nie pisałem że krawężnik ma na zawołanie dostęp do wszystkich
    > danych o człowieku. Pisałem że stan techniki jest taki że bezproblemowo
    > może mieć.

    pisałeś, że ma. A teraz jak zwykle, kombinujesz jak się z tego wymigać.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2013-08-26 12:35:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Aug 2013 09:47:50 +0200, WOJO napisał(a):

    > Jest ktoś, kto posiadał np. CE i musiał zdawać B+C+CE?
    > Na logikę, po zdaniu B powinien odzyskać uprawnienia do wyższych kategorii,
    > ale w tym państwie nastawionym na "zarabianie" nie zdziwiłbym się, gdyby
    > zmuszony był do zdawania 3 egzaminów.

    I o ile dobrze slyszalem to wlasnie tak jest ... ale, na logike, to
    skad wiesz ze punktow nie uzbieral przy pomocy swojej ciezarowki ?
    Np 4 kolizje i jedno przekroczenie predkosci.

    J.

  • 43. Data: 2013-08-26 13:07:04
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > I o ile dobrze slyszalem to wlasnie tak jest ... ale, na logike, to
    > skad wiesz ze punktow nie uzbieral przy pomocy swojej ciezarowki ?
    > Np 4 kolizje i jedno przekroczenie predkosci.

    Może i racja. Jednak stoi to w sprzeczności co do zasady równouprawnienia
    obywateli.
    Jednemu odebrano uprawnienia z kat B i drugiemu odebrano uprawnienia z kat
    B, a "przy okazji" ACDE.
    Obaj udają się na egzamin i obaj nie są równi wobec tego samego przewinienia
    zakończonego utratą PJ, bo jeden zapłaci 170 zł, a drugi wielokrotnie
    więcej.
    Nie wiem jak wyglądają procedury od strony Wydziałów Komunikacji, liczę na
    to, że ktoś się wypowie.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 44. Data: 2013-08-26 13:08:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-26 13:07, WOJO pisze:

    > Może i racja. Jednak stoi to w sprzeczności co do zasady
    > równouprawnienia obywateli.
    > Jednemu odebrano uprawnienia z kat B i drugiemu odebrano uprawnienia z
    > kat B, a "przy okazji" ACDE.

    Trudno odebrać coś, czego się nie ma.

    > Obaj udają się na egzamin i obaj nie są równi wobec tego samego
    > przewinienia zakończonego utratą PJ, bo jeden zapłaci 170 zł, a drugi
    > wielokrotnie więcej.

    Skoro więcej miał, to więcej musi nadrabiać.

    Czasem za jakieś przestępstwo sąd orzeka przepadek mienia użytego do
    przestępstwa. I co, ten co wyrządził przestępstwo droższym narzędziem
    jest niby "nierówno traktowany"?

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2013-08-26 13:23:27
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]

    > Czasem za jakieś przestępstwo sąd orzeka przepadek mienia użytego do
    > przestępstwa. I co, ten co wyrządził przestępstwo droższym narzędziem jest

    Skoro udajemy się w zakątki sądownictwa, to należy przypomnieć 4 zasady
    konstytucyjne, którymi te sądy powinny się kierować...
    O ile mnie pamięć nie myli to obok niezawisłości, jednolitości i wolności,
    występowała tam także sprawiedliwość.
    A jak się ma pojęcie sprawiedliwości w przypadku utraty uprawnień?
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 46. Data: 2013-08-26 13:24:30
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-08-26 01:42, k...@g...com pisze:
    > Nigdzie nie pisałem że krawężnik ma na zawołanie dostęp do wszystkich danych o
    człowieku. Pisałem że stan techniki jest taki że bezproblemowo może mieć.

    stan techniki jest teraz taki, ze w tej chwili mógłbym zadzwonic do
    Obamy... gdybym znał prywatny nr jego telefonu.

    --
    @foe_pl

  • 47. Data: 2013-08-26 13:26:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-26 13:23, WOJO pisze:

    > A jak się ma pojęcie sprawiedliwości w przypadku utraty uprawnień?

    Możesz się na ten temat wypowiedzieć, jeśli chcesz :)

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2013-08-26 13:30:49
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-08-25 10:10, _Michał pisze:
    > To dlatego mówię, że w sprawach prostych mają dość dobry porządek,
    > tylko w złożonych nie

    w prostych tez wymiekaja. Kiedys w imieniu dziadka poszedłem do US bo go
    wezwali. Pani sama nie wiedziała po co wysłała to wezwanie. Domyslilem,
    ze ze ona dopiero w tmatej chwili, po moim tlumaczeniu, zrozumiała, ze
    emerytury zagraniczne wypelnia sie na innym formularzu niz krajowe. Wiec
    pracuja tam ludzie którzy nie maja wiedzy z popularnych ulotek dla
    podatników.

    --
    @foe_pl

  • 49. Data: 2013-08-26 13:45:31
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Możesz się na ten temat wypowiedzieć, jeśli chcesz :)

    Jestem pewien, że nie chcesz tego przeczytać na forum publicznym...
    :)
    WOJO

  • 50. Data: 2013-08-26 14:06:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 26 Aug 2013 13:30:49 +0200 osobnik zwany the_foe
    napisał:

> [...]
    > emerytury zagraniczne wypelnia sie na innym formularzu niz krajowe. Wiec
    > pracuja tam ludzie którzy nie maja wiedzy z popularnych ulotek dla

    jak zwykle tacy się trafiają. W DC muszę powiedzieć, że urzędnicy
    skarbowi są kompetentni, mają wiedzę i do tego są, od pewnego czasu,
    normalni. Tzn. da się z nimi normalnie porozmawiać jak coś załatwić, nie
    mówiąc już o tym, że obecną kontrolę przechodzę całkowicie zdalnie via
    email i telefon.