  • 11. Data: 2013-08-23 10:27:18
    Temat: Re: Za punkty prawko zabierają na miejscu?
    Od: Pawel Mojski <p...@p...net>

    W dniu 2013-08-22 00:35, PlaMa pisze:> Jak to jest? Policja zatrzymuje
    kogoś, karze mandatem i punktami i
    > okazuje się, że przekroczył limit. Prawo jazdy zabierane jest mu na
    > miejscu? Co z pojazdem? Co gdy ktoś nie zgadza się z mandatem - prawko i
    > tak musi oddać?

    W 2002r. było to tak (wtedy zatrzymano mi prawo-jazdy za przekroczenie
    ilości dozwolonych punktów karnych).
    Nie wiem jak teraz, ale wtedy policjant miał (przez radio) informację o
    ilości punktów karnych na moim koncie.
    Jednak procedura działała następująco. Zdobywałem punkty, w momencie gdy
    przekroczyłem ilość 24 punktów na biurko komendanta (lub kogoś innego
    bardzo ważnego) wpływała decyzja o zatrzymaniu prawa jazdy którą on
    musiał podpisać. Dopiero gdy była wystawiona decyzja policjant
    zatrzymywał prawo jazdy.
    Powodowało to śmieszne sytuacje, np. policjant który mnie zatrzymał,
    wiedział że mam uzbieranych 28 punktów, ale nie przeszkodziło mu to
    dopisać kolejnych 4 i puścić mnie wolno. W efekcie od momentu
    przekroczenia 24 punktów do momentu wstawienia decyzji minął prawie rok.
    Prawo jazdy zatrzymano mi gdy miałem 32 punkt karne.

    Teraz zapewne działa to zupełnie inaczej.

    PS: Udało się odzyskać po tygodniu od zatrzymania.

    Pozdrawiam;
    Paweł Mojski

  • 12. Data: 2013-08-23 13:36:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-22 08:40, Robson pisze:
    >Cała historię zmian mojego meldunku, miejsca pracy i
    > wiele innych.

    Rozumiem, że posiadają adres, ale miejsce pracy? Skąd niby mają wiedzieć?

    --
    MN

  • 13. Data: 2013-08-23 15:29:35
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 13:36:21 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Rozumiem, że posiadają adres, ale miejsce pracy? Skąd niby mają wiedzieć?
    >

    > --
    >
    > MN

    A pomyśleć sam nie możesz skąd mają dane takie jak miejsce pracy.

  • 14. Data: 2013-08-23 20:04:08
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A pomyśleć sam nie możesz skąd mają dane takie jak miejsce pracy.
    Myśleć mogę i wymyślać wiele niestworzonych rzeczy także.
    Wtajemnicz nas, skąd mają informację o miejscu pracy, skoro jesteś pewien,
    że mają...
    WOJO

  • 15. Data: 2013-08-23 23:37:38
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 20:04:08 UTC+2 użytkownik WOJO napisał:

    > Myśleć mogę i wymyślać wiele niestworzonych rzeczy także.
    >
    > Wtajemnicz nas, skąd mają informację o miejscu pracy, skoro jesteś pewien,
    >
    > że mają...
    >
    > WOJO

    To Ci pomogę jak sam nie dajesz rady. ZUS, US, NFZ to instytucje państwowe. Tam są
    dane gdzie ludzie pracują.

  • 16. Data: 2013-08-24 00:20:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 23 Aug 2013 14:37:38 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > To Ci pomogę jak sam nie dajesz rady. ZUS, US, NFZ to instytucje
    > państwowe. Tam są dane gdzie ludzie pracują.

    i każdy krawężnik ma do tych danych dostęp?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2013-08-24 00:25:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-24 00:20, Użytkownik masti napisał:

    > i każdy krawężnik ma do tych danych dostęp?

    Sugerujesz że mają dwie bazy danych ? jedna dla krawężników a
    druga dla oficerów i spec służb szczególnej troski ?

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2013-08-24 00:28:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 24 Aug 2013 00:25:36 +0200 osobnik zwany RadoslawF
    napisał:

    > Sugerujesz że mają dwie bazy danych ? jedna dla krawężników a druga dla
    > oficerów i spec służb szczególnej troski ?

    słyszałeś kiedykolwiek o prawach dostępu?

  • 19. Data: 2013-08-24 01:08:38
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 24 sierpnia 2013 00:20:13 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > i każdy krawężnik ma do tych danych dostęp?
    >

    > --
    >
    > Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Każdy. Jeśli nie osobiście to poprzez oficera dyżurnego. Widzisz jakiś problem
    techniczny żeby tak nie było? US ma dostęp do firm obsługujących płatności kartą. Jak
    ktoś tylko płaci kartą to lepiej od niego wiedzą jaka marką papieru toaletowego się
    podciera.

  • 20. Data: 2013-08-24 14:47:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-24 00:28, Użytkownik masti napisał:

    > słyszałeś kiedykolwiek o prawach dostępu?

    Słyszałem i dalej nie widzę utajniania przed patrolem drogówki tak
    podstawowej informacji jak liczba punktów.
    A dla ułatwienia dodam że zakaz podawania liczby punktów pytającemu
    posiadaczowi wynika z wewnętrznego zarządzenia.