  • Data: 2016-09-13 10:55:28
    Temat: Re: Za komuny to było wesoło !!
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty musiales byc szycha w PRL ze to wszystko wiesz. Jak padl mit o wywozeniu
    cukierkow i nikt nie dal rady udowodnic ze nie bylismy kolonia zachodu to teraz ze
    ruda byla zla. Dla mnie glupota objawia sie tym ze ktos chce poprawiac to co bylo
    piecdziesiat lat temu i sie nie wroci. Ale jak tam kto lubi, ja lubie ponabijac sie z
    tego co bylo i patrzec w przyszlosc bo ciekawsza moze byc niz przeszlosc ktora znam.
    Ale jak ktos lubi sie brandzlowac tym co bylo to jego sprawa.

    Ja się nabijam z tego co jest teraz, bo wszystko działa praktycznie tak
    samo - malowanie trawy jak towarzysz dyrektor przybywa, biurokracja itp.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl