    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Za dużo Amperów?
    <57584af9$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 8 Jun 2016 20:14:17 +0200

    Pani Zocha napisała:

    > Inna ładowarka w ofercie to 2,1 A + 2,1A. Byłaby lepsza?

    Może lepsza, może gorsza, może taka sama. Nawet dokładnie taka sama
    -- to może różnić się tylko opisem. Chińska inżynieria niekoniecznie
    musiała zdobyć się na taki heroizm, że dała w jedną obudowę dwa osobne
    zasilacze (ale może się mylę). Sumaryczna moc tu najważniejsza. Jednak
    bez wrzucenia tego do pralki, wszystkiego wiedzieć nie będziemy. Można
    tylko oszacować rzeczywisty apetyt telefonu na prąd. Tak jak w szkole
    uczyli. Trzeba podzielić pojemność w amperogodzinach -- Ah, to musi
    gdzieś być napisane (nie westchnąłem, to taki skrót jest) przez czas
    pracy do wyczerpania baterii (w godzinach).

    --
    Jarek