  • Data: 2013-06-28 18:50:42
    Temat: Re: Za co dziękują sobie kierowcy TIRów?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 03:17:00 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > A mnie ciekawi gdzie wy natykacie sie na te minutowe wyprzedzania.

    Takie tam "morskie opowieści" - czasy i prędkości mierzone na oko ;)

    Gdyby był film, to by się okazało że większość tych kilkuminutowych (czy
    wielokilometrowych wg. innych podań ludowych) wyprzedzań trwało 45 sekund.
    Ale wnerwiony zajechaniem (oczywiście "tuż przed maskę" i "cudem whamował")
    czuje jakby trwało 5 minut i prawie słyszy śmiech tirowca który zrobił to
    celowo i perfidnie ;)