  • Data: 2013-06-28 20:38:16
    Temat: Re: Za co dziękują sobie kierowcy TIRów?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 18:50:42 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Takie tam "morskie opowieści" - czasy i prędkości mierzone na oko ;)
    > Gdyby był film, to by się okazało że większość tych kilkuminutowych (czy
    > wielokilometrowych wg. innych podań ludowych) wyprzedzań trwało 45 sekund.

    Filmy sa.
    http://www.youtube.com/watch?v=CP4_oibIJ-Q
    Ten do statystyki - tyle tego nagral, ale wszystkie szybkie.
    Choc on cos kombinowal z szybkoscia (pod koniec)

    Ale dluzsze sie zdarzaja
    http://www.youtube.com/watch?v=Hju7kGpN_ok

    http://www.youtube.com/watch?v=xk2XH0cQfaw
    http://www.youtube.com/watch?v=MCDv-c4h4JE

    > czuje jakby trwało 5 minut i prawie słyszy śmiech tirowca który zrobił to
    > celowo i perfidnie ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=wmvtFog2zLo

    Ale ... to moglo trwac juz 3 minuty wcczesniej :-)

    J.