  • Data: 2009-09-02 04:34:52
    Temat: Re: Za 3 dni odbieram Road King Classic :-)
    Od: "stan" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    Harley King Road Classic , to dzieło samo w sobie a docieranie , to wielka
    przyjemność . Przez ostatni rok docierałem nową Hondę Shadov jest , to
    świetny motor na naukę i przypomnienie sobie obcowania z motorami , co miało
    miejsce w moim przypadku . Oczywiście podziele się pierwszymi wrażeniami bo
    zamierzam wyskoczyć gdzieś dalej :-)
    pozdrawiam :-)

    stan