  • Data: 2010-10-19 11:21:09
    Temat: Re: ZPK Mastiff Sp. z o.o. - monitor EIZO
    Od: Robert Chwalowski <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-19 12:58:01 +0200, Mateusz Papiernik said:

    > Moze kupujacy nie wiedzial, ze towar rosnie w lesie? (Inna rzecz, ze
    > powinien o to zapytac). Przy kwocie rzedu 10 tys. oczekiwalbym, ze towar
    > dostepny bedzie od reki... jak kupowalem swoje Eizo, to wzialem jeden z
    > 10 kartonow lezacych doslownie "pod reka" tego modelu. Jestem bardzo
    > zdziwiony, ze przy zakupie za 10 tys. jakakolwiek powazniejsza firma,
    > dla ktorej handel takim towarem jest glowna dzialalnoscia, w ten sposob
    > traktuje klienta.

    > Hm, a obiektywow nie selekcjonujesz? Bo Canonowe L-ki z definicji sa
> [...]

    Charakterystyka obiektywu nie zmienia się w czasie, monitora tak.
    Obiektyw łatwo przetestować od ręki, z monitorami jest już gorzej. W
    moim egemplarzu monitora wada zaczęła wychodzić po drugim tygodniu
    użytkowania. W sklepie przed wyborem oczywiście przez pół godziny
    rozgrzewałem monitory, ale okazało się to niewystarczające tym razem...

    --
    pozdrawiam
    Robert Chwalowski