  • Data: 2010-10-18 18:32:38
    Temat: Re: ZPK Mastiff Sp. z o.o. - monitor EIZO
    Od: Marcin Markiton <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Paź, 14:44, Anonymouse <j...@g...pl> wrote:

    > No tak, psia firma handlująca elektroniką, to chyba musiało byś od
    > samego początku skazane na niepowodzenie ... ;-)

    Dziękuję za wiadomość na prv. Przekazuję dalej bo chyba warto:
    http://canon-board.info/showthread.php?t=50985&highl
    ight=mastiff -
    heh, dopiero teraz widzę, że w internecie głośno już o nich - a ja
    myślałem że Amerykę odkrywam.
    Przypomnę jeszcze raz: ZPK Mastiff - przelew w marcu 2010 (ponad 9
    tyś), monitorów nie ma do tej pory (październik 2010). Radzę omijać
    wielkim łukiem!!!