  • Data: 2011-02-14 22:22:21
    Temat: Re: [ZLECĘ] Adapter SDHC -> CF typu I
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bronek Wiaderko" <a...@t...zespol> napisał w wiadomości
    news:ijc7fs$elj$1@news.onet.pl...

    > Policja oleje to cieplym moczem ! Sprawcy podpalenia mojego samochodu
    > szukaja juz 2 rok i znalezc nie moga a myslisz ze beda zawracali sobie
    > glowe skargami kilku matolkow ktorzy poczuli sie obrazeni bo ich ego za
    > bardzo uroslo?

    Ale policja nie może tego olać, bo to już podlega kodeksowi karnemu, a nie
    cywilnemu, czyli ścigane jest z urzędu.
    Na wniosek porzywdzonego prokuratura musi wszcząć postępowanie.
    Sprawa prosta, bo namierzenie Rysia to przysłowiowa "bułka z masłem", a
    dzięki takiej sprawie, statystyki wykrywalności można łatwo poprawić.
    W Twoim przypadku było zniszczenie mienia czyli sprawa z kodeksu cywilnego,
    a do tego znaleźć winowajcę trudno, dlatego też najprawdopodobniej sprawa
    poleży, a później ją umorzą.
    Jak więc widać pomówienie czy zniesławienie jest traktowane jako większa
    szkodliwość społeczna niż podpalenie samochodu.