  • Data: 2011-02-15 01:48:22
    Temat: Re: [ZLECĘ] Adapter SDHC -> CF typu I
    Od: "kamionkande" <p...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Policja oleje to cieplym moczem ! Sprawcy podpalenia mojego samochodu
    > szukaja juz 2 rok i znalezc nie moga a myslisz ze beda zawracali sobie
    > glowe skargami kilku matolkow ktorzy poczuli sie obrazeni bo ich ego za
    > bardzo uroslo?

    Ma wiele wcieleń.
    Naprawdę nazywa się
    MIECZYSŁAW TARNAWSKI

    Sprzedaje zielonogórzanom usługi internetowe, wykorzystując połączenia
    radiowe.
    wiadomosci.gazeta.pl[2004-02-22}
    Ma 34 lat. (teraz 41) Ukończył Technikum Elektroniczne w Zielonej Górze,
    potem wyjechał za granicę. Kiedy cztery lata temu wrócił do kraju, nie mógł
    znaleźć pracy. Wtedy uruchomił sklep internetowy z częściami do komputerów.
    Najlepiej szły karty chipowe "chipdrive", więc tak nazwał ostatecznie swoją
    firmę. Odbiera codziennie 140 telefonów, udziela konsultacji na forum
    dyskusyjnym, ale przede wszystkim utrzymuje się z projektowania, produkcji i
    sprzedaży anten do internetowych sieci radiowych....

    Wyjątkowo wredny i kłótliwy osobnik:
    http://akty-prawne.info/grupy/nieistniejaca_umowa_z_
    allegro_,watek,2345584-s3.html

    Prowadzi firmę na podstawioną osobę:
    CHIPDRIVE Pl Katarzyna Tarnawska
    NIP 9291640446
    ul. Św. Cyryla i Metodego 5
    Zielona Góra
    65-533
    Polska
    Telefon:+48 (68) 326 93 91
    Faks:+48 (68) 326 93 91
    Email: i...@c...pl
    za:
    http://chipdrive.polandtrade.pl/

    Tu mieszka:
    http://company.yellowpages.pl/Polska/lubuskie/Zielon
    a_Gora/18647/index.html
    i tu:
    http://firmyisp.pl/chipdrive-pl-katarzyna-tarnawska.
    html

    Sam działa z partyzanta bo o FV nie ma tam ni słowa.
    Przy tylu komentarzach to jest już DG (US, ZUS):
    http://allegro.pl/my_page.php?uid=9379681

    Ciekawe czy to co robi jest legalne?
    http://www.teensy.eu/

    Wiedzie mu się średnio...