eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!de-l.enfer-du-nord.net!feeder2.enfer-
    du-nord.net!news.glorb.com!news2.glorb.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news
    .highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!209
    .197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 10 Jan 2011 15:08:22 +0100
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101027)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ZDJĘCIA
    References: <ig2vig$5tm$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ig4dtb$7dn$1@cougar.axelspringer.pl>
    <e...@f...googlegroups.com>
    <ig5ert$4a1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <2...@z...googlegroups.com>
    <ig6rg3$ljp$1@inews.gazeta.pl> <ig72gt$mb6$2@cougar.axelspringer.pl>
    <ig72iu$cpg$1@inews.gazeta.pl> <ig79oq$4fq$1@cougar.axelspringer.pl>
    <ig7ac8$6la$2@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <iga5i6$25u$1@inews.gazeta.pl> <igah54$9ed$3@cougar.axelspringer.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <m...@b...softax.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <0...@b...softax.pl>
    Lines: 41
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
    X-Trace: 1294668001 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2507 83.18.189.42:35650
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341278
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysiek Kielczewski wrote:
    > On 2011-01-10, Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    wrote:
    >
    >>> Są obowiązkowe w samochodach, gdzie "tylny nawis" jest zbyt krótki w
    >>> stosunku do swojej wysokości. Gdzieś w przepisach jest podany dokładny
    >>> wzór.
    >> Przyczym większość tych przepisów dot. homologacji.
    >>
    >> Jak samochód dostał homologację bez chlapaczy to może jeździć bez
    >> chlapaczy i kropka
    >
    > Zgadza się. Swoją drogą ciekawe czy na badaniach technicznych ktoś na to
    > patrzy.


    Pewnie jeśli zostały "blachy" od chlapaczy, a chlapaczy nie ma, albo
    jesli marka jest popularna i wiadomo, że chlapacze są w standardzie to
    może się i czepną.

    U jednego "badacza" widziałem listę rzeczy do sprawdzenia (wisiało na
    ścianie -- jakieś opracowanie na podstawie rozporządzeń, czy coś w
    podobie -- wyglądało na jakiś pi*drzwi standardowy druk (skądś to
    "badacz" miał). Podejrzewam, że jak czegoś nie ma na tej liście i nie
    jest w jakiś inny sposób oczywiste, to nie sprawdzą.

    Skąd inąd wiem, że nawet na szkoleniach dla "badaczy" często uczą ich
    źle (wynikło to z dyskusji na pewnym forum, gdzie ktoś argumentował, że
    "tak mu na kursie mówili" ale po pogrzebaniu w przepisach sam przyznał,
    ze go chyba jednak głupot uczyli"). Mam stąd podejrzenie graniczące z
    pewnością, że typowy "badacz" poza przygotowaną "z góry" listą mało co wie.
    Zresztą, nie bez powodu pewne bardziej skomplikowane badania mogą
    wykonywac tylko niektóre punkty (jest cała kategoryzacja SKP), a
    niektóre tylko 1 czy 2 miejsca w całym kraju (to dotyczy głównie takich
    rzeczy, jak samochód zbudowany od 0)

    pzdr
    \SK
    --
    "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
    --
    http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: