-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!de-l.enfer-du-nord.net!feeder2.enfer-
du-nord.net!news.glorb.com!news2.glorb.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news
.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!209
.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 10 Jan 2011 15:08:22 +0100
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101027)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ZDJĘCIA
References: <ig2vig$5tm$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<ig4dtb$7dn$1@cougar.axelspringer.pl>
<e...@f...googlegroups.com>
<ig5ert$4a1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<2...@z...googlegroups.com>
<ig6rg3$ljp$1@inews.gazeta.pl> <ig72gt$mb6$2@cougar.axelspringer.pl>
<ig72iu$cpg$1@inews.gazeta.pl> <ig79oq$4fq$1@cougar.axelspringer.pl>
<ig7ac8$6la$2@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<iga5i6$25u$1@inews.gazeta.pl> <igah54$9ed$3@cougar.axelspringer.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<m...@b...softax.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <0...@b...softax.pl>
Lines: 41
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1294668001 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2507 83.18.189.42:35650
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341278
[ ukryj nagłówki ]Krzysiek Kielczewski wrote:
> On 2011-01-10, Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
wrote:
>
>>> Są obowiązkowe w samochodach, gdzie "tylny nawis" jest zbyt krótki w
>>> stosunku do swojej wysokości. Gdzieś w przepisach jest podany dokładny
>>> wzór.
>> Przyczym większość tych przepisów dot. homologacji.
>>
>> Jak samochód dostał homologację bez chlapaczy to może jeździć bez
>> chlapaczy i kropka
>
> Zgadza się. Swoją drogą ciekawe czy na badaniach technicznych ktoś na to
> patrzy.
Pewnie jeśli zostały "blachy" od chlapaczy, a chlapaczy nie ma, albo
jesli marka jest popularna i wiadomo, że chlapacze są w standardzie to
może się i czepną.
U jednego "badacza" widziałem listę rzeczy do sprawdzenia (wisiało na
ścianie -- jakieś opracowanie na podstawie rozporządzeń, czy coś w
podobie -- wyglądało na jakiś pi*drzwi standardowy druk (skądś to
"badacz" miał). Podejrzewam, że jak czegoś nie ma na tej liście i nie
jest w jakiś inny sposób oczywiste, to nie sprawdzą.
Skąd inąd wiem, że nawet na szkoleniach dla "badaczy" często uczą ich
źle (wynikło to z dyskusji na pewnym forum, gdzie ktoś argumentował, że
"tak mu na kursie mówili" ale po pogrzebaniu w przepisach sam przyznał,
ze go chyba jednak głupot uczyli"). Mam stąd podejrzenie graniczące z
pewnością, że typowy "badacz" poza przygotowaną "z góry" listą mało co wie.
Zresztą, nie bez powodu pewne bardziej skomplikowane badania mogą
wykonywac tylko niektóre punkty (jest cała kategoryzacja SKP), a
niektóre tylko 1 czy 2 miejsca w całym kraju (to dotyczy głównie takich
rzeczy, jak samochód zbudowany od 0)
pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.11 15:11 CeSaR
- 10.01.11 15:11 Krzysiek Kielczewski
- 10.01.11 15:30 flower
- 10.01.11 19:49 Michał Gut
- 10.01.11 19:51 Michał Gut
- 10.01.11 19:58 Cavallino
- 10.01.11 21:07 Michał Gut
- 10.01.11 21:48 Jotte
- 10.01.11 21:55 Jotte
- 10.01.11 23:30 Mruk
- 10.01.11 23:26 Plumpi
- 10.01.11 23:34 Plumpi
- 10.01.11 23:43 niusy.pl
- 10.01.11 23:48 Plumpi
- 10.01.11 23:47 Jotte
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=