  • Data: 2011-01-10 23:26:49
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:idkli6hju058i225phamn4jkc45r6q5gbh@4ax.com...

    > Ale przy 90 pewnie tez bys wpadl :-)

    Pomyślmy.
    Jechałem ponad 110km/h.
    Zanim wpadłem do rowu uderzając w skarpę, wytraciłem predkość do ok. 80km/h.
    Gdybym jechał powiedzmy 70km/h i wytracił do ok. 40km/h to jest o połowę
    mniej niż poprzednio.
    Być może przy tej prędkości udało by mi się zapanowac nad samochodem. Z całą
    pewnością przy prędkości 40km/h byłyby mniejsze uszkodzenia auta, a mnie nie
    bolały żebra przez kilka dni od uderzenia pasów.