eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-
    for-mail
    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ZDJĘCIA
    Date: Mon, 10 Jan 2011 09:05:59 +0100
    Organization: WSISiZ
    Lines: 39
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <igeelc$e9d$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <ig2vig$5tm$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ig4dtb$7dn$1@cougar.axelspringer.pl>
    <e...@f...googlegroups.com>
    <ig5ert$4a1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <4d26f118$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <ig7423$vr1$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <igdeti$kai$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gw7.knc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1294646764 14637 85.219.142.7 (10 Jan 2011 08:06:04
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Jan 2011 08:06:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341162
    [ ukryj nagłówki ]

    > He he he. Może jednak przestań się tłumaczyć, bo tylko się bardziej
    > pogrążasz :)
    > Skoro sygnalizował skręt w lewo to nie wolno Ci było wyprzedzać, a skoro
    > widziałeś. że sygnalizuje raz w lewo, a raz w prawo to powinna u Ciebie
    > zadziałać zasada ograniczenia zaufania.

    zauwazylesz ze napisalm ze manewr wyprzeddzania wykonalem bez problemu?
    widzisz tu jakikolwiek zwiazek poza tym ze wyjsciowa predkosc byla wieksza?
    jakby go nie bylo to i tak bym przyspieszyl do 'predkosci podroznej'

    > Podsumujmy zatem:
    > 1. Jazda z nadmierną prędkościa w terenie zabudowanym.
    aha
    > 2. Niedostosowanie prędkości do warunków atmosferycznych oraz panujących
    > na drodze.
    aha
    > 3. Prowadzenie pojazdu pomimo dużego zmęczenia.
    pewnie
    > 4. Wyprzedzanie pojazdu sygnalizującego zamiar skrętu w lewo.
    nigdzie nie napisalem ze sygnalizowal zamiar skretu w lewo

    > 5. Niezastosowanie zasady ograniczenia zaufania w stosunku do uczestnika
    > ruchu drogowego, który zachowuje się irracjonalnie.
    zachowalem - jak mialem chwile wolnego to go wyprzdzilem pilnujac go zeby
    nie wpakowal sie na mnie chociazby. to jeden z powodow dla ktorych
    potencjalnie moglem nie zauwazyc bryly.

    co was napadlo - podniecaja was dywagacje jakie 'potencjalne' bledy moglem
    popelnic? temat byl o nieco czym innym. wiekszosc waszych opini jest
    tuningowana o wasza wyobraznie.
    Wrecz pasuje tu skecz: http://www.youtube.com/watch?v=jwOFMOXP-eM
    Opisuje on poziom niektorych wypowiedzi a co bardziej tworczy juz startowali
    z oskarzeniami oszustwa i wyludzenia.

    Dlatego tez tym radosnym akcentem koncze tego flejma - ino powiesze jeszcze
    watek z informacja o finale sprawy.

    sir

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: