  • 21. Data: 2009-03-23 10:19:52
    Temat: Re: Z przykroscia oznajmiam - kolejna ofiara poczatku sezonu
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "gildor" <m...@g...com> wrote in message
    news:d751a28d-52ed-40a0-88b4-3be30e22169b@37g2000yqp
    .googlegroups.com...
    On 22 Mar, 11:58, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
> [...]

    Nie mozna generalizowac, troszke przesadzasz, w tej grupie takze sa rozne
    maszyny. Fakt, trzeba sie nauczyc jezdzic - stopien zwrotu przyjemnosci
    bardzo zalezy od inwestycji panowanie nad sprzetem. Moje instynkty poszly w
    inna strone bo bydle, traktowane zgodnie z przeznaczeniem, chleje 2 litry
    wiecej od bielizny.

    > we mnie nie wzbudził. nie spodobało mi się.

    Byles zawiedziony XT na prostej? Nie dziwi, nie jest to gatunek do drag
    racingu. Po latanu wielocylindrowcem opanowanie charakterystyki singla z
    reguly zajmuje chwilke. I odwrotnie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 22. Data: 2009-03-23 10:38:17
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 23 Mar, 11:19, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Elou!"gildor" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Byles zawiedziony XT na prostej?

    jakbym się wypowiedział tylko o jeździe na wprost, to bym nic nie
    mówił.

    > Nie dziwi, nie jest to gatunek do drag
    > racingu. Po latanu wielocylindrowcem opanowanie charakterystyki singla z
    > reguly zajmuje chwilke. I odwrotnie.

    nie chodzi o charakterystyke, a o sposób poruszania się i pozycję.
    zwyczajnie mi nie pasuje. nie odrzucam możliwości, tylko neguje
    chwilowo predyspozycje.
    nie wyobrażam sobie jazdy czymś, co mało mi kciuków nie powyrywało.
    chuj wi czemu. poczylem dopeiro jak zlazłem. ale ladnie skreca i
    zawijanie szlaczków i winkiel z noga do przodu to dla mnie nowość. mój
    buja, a ten zawija.

    - gildor

  • 23. Data: 2009-03-23 11:25:23
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-23 07:18:37 +0100, gildor <m...@g...com> said:

    > we mnie nie wzbudził. nie spodobało mi się.

    Może akurat Ty jesteś o(d)porny, a może po prostu to nie działa przy
    "daj się karnąć"? Choć pewnie zaraz się okaże, że to ja jestem
    jebnięty, bo na cudzych sprzętach nie odwijam ile fabryka dała...

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 24. Data: 2009-03-23 11:29:50
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-23 11:19:52 +0100, "Kefir" <k...@r...pl> said:

    > Moje instynkty poszly w inna strone bo bydle, traktowane zgodnie z
    > przeznaczeniem, chleje 2 litry wiecej od bielizny.

    A ile już nawinąłeś XTkiem?

  • 25. Data: 2009-03-23 11:40:55
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote in message

    > A ile już nawinąłeś XTkiem?

    3-4 stowki. Musi ze tyle bo 3 razy mnie zabilo na stacji :)

  • 26. Data: 2009-03-23 17:02:36
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > No to co, miliony much maja racje ?

    Gdyby muchy nie jadały gówien to gówna dalej byłyby produkowane. A gdyby
    wypocin nędznych dziennikarzyn, żerujących na ludzkim nieszczęściu nikt nie
    czytał to tacy dzinnikarze przestaliby tak pisać lub przenieśliby się do
    zieleni miejskiej.