  • 1. Data: 2009-03-21 13:48:24
    Temat: Z przykroscia oznajmiam - kolejna ofiara poczatku sezonu
    Od: WIR <w...@g...com>

    Pare godzin temu w Wwie na ulicy Niemcewicza tuz pod moim domem cos
    konkretnie pieprznelo i dupnelo.
    Przed chwila wracajac po jezdzie z garazu zobaczylem, ze niestety nie
    obylo sie bez trupa - na asfalcie rozwalony KTM Supermoto, obok
    kotarka policyjna, obok kotarki kask juz bez wlasciciela - nie
    wnikalem co sie dokladnie stalo. Cala ulica zablokowana policji od
    cholery.
    Poniewaz nie wnikalem, to nie wiem, jak sie gosc rozwalil ale uwaga
    dla ludzi ktory jezdza tamtedy - to jest wlot Jerozolimskich do
    centrum i masa ludzi zapierdziela tam ile fabryka dala - a tak sie
    pechowo sklada, ze to jest pomylka urbanistyczna i w tym miejscu
    Jerozolimskie niespodziewanie zmieniaja sie w mala, lokalna uliczke
    Niemcewicza - wystarczy ze ktos wyjdzie na droge albo bedzie wyjezdzal
    z parkingu spod bloku i dupa. Dzwonow samochodowych widzialem juz
    tutaj w opor - tym razem liczylem na to, ze znowu bedzie tylko pogieta
    blacha, wygieta latarnia i grupa wkurwionych kierowcow - niestety nie
    tym razem.

    WIR

  • 2. Data: 2009-03-21 14:36:57
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    "WIR" <w...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
    > Pare godzin temu w Wwie na ulicy Niemcewicza tuz pod moim domem cos
    > konkretnie pieprznelo i dupnelo.

    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1591885,0,,wypadki_na_o
    chocie_i_we_wlochach_dwie_osoby_nie_zyja,wiadomosc.h
    tml

    Scigal sie z Porsche.

    dikoj

  • 3. Data: 2009-03-21 15:26:11
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    dikoj pisze:
> [...]
    m.googlegroups.com...

    > http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1591885,0,,wypadki_na_o
    chocie_i_we_wlochach_dwie_osoby_nie_zyja,wiadomosc.h

    taaaa.. KaTeeMem Supermoto.. ja pierdole... co za bzdura.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 4. Data: 2009-03-21 18:03:01
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-21 16:26:11 +0100, Piotr May <p...@r...pl> said:

    > taaaa.. KaTeeMem Supermoto.. ja pierdole... co za bzdura.

    Czem tak sądzisz?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 5. Data: 2009-03-21 19:05:43
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "de Fresz" napisał :
    > Czem tak sądzisz?

    Dajmy spokój. Dramatyczna sprawa i tyle.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 6. Data: 2009-03-21 19:10:35
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    chocie_i_we_wlochach_
    > taaaa.. KaTeeMem Supermoto.. ja pierdole... co za bzdura.

    Śmierć to śmierć. Niezależnie czy na moto, czy w puszce, czy pieszy itd.
    Reszta to tylko marketing. Jak zwykle, na śmierci i katastrofach żerują
    leniwi, małozdolni dziennikarze, którzy w ten sposób najłatwiej zabłysną.
    Zawsze tak było i tak będzie. Czasem jak oglądam wiadomości i słyszę jak
    taki spikerzyna przekazuje wiadomości o jakiejś tragedii to widzę jak się
    cieszy, morda mu się śmieje, niektórzy nawet nie umieją tego ukryć,
    zapominaja o czym mówią, tak się cieszą, że mają temat i że ktoś ich
    słucha/czyta...
    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2009-03-21 20:42:39
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Piotr May napisał(a):
    chocie_i_we_wlochach_dwie_osoby_nie_zyja,wiadomosc.h
    tml

    > taaaa.. KaTeeMem Supermoto.. ja pierdole... co za bzdura.

    A dlaczego nie? Jakis odgorny zakaz jest?

  • 8. Data: 2009-03-21 21:40:19
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał

    > na śmierci i katastrofach żerują leniwi, małozdolni dziennikarze,

    To sa scierwojady. Zwykle scierwojady..
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 9. Data: 2009-03-22 01:05:18
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote

    > Reszta to tylko marketing. Jak zwykle, na śmierci i katastrofach żerują
    > leniwi, małozdolni dziennikarze, którzy w ten sposób najłatwiej zabłysną.

    ale jestes glupi

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 10. Data: 2009-03-22 09:45:13
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    zbigi pisze:
    chocie_i_we_wlochach_dwie_osoby_nie_zyja,wiadomosc.h
    tml

    > A dlaczego nie? Jakis odgorny zakaz jest?

    Dlatego iz z zalozenia wierze w inteligencje kierowcow supermoto
    bardziej niz dziennikarzy czy przypadkowych swiadkow.

    --
    piomay