  • 1. Data: 2009-03-21 16:35:08
    Temat: szukam dobrego mechanika warszawa
    Od: h...@o...pl

    niestety silnik w XRV 750 odmówił współpracy w związku z tym poszukuję
    kogoś kto to poprawi a nie przysporzy dalszych zmartwień. Pogoda się
    robi i szkoda czasu :)

  • 2. Data: 2009-03-21 17:26:00
    Temat: Re: szukam dobrego mechanika warszawa
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    h...@o...pl pisze:
    > niestety silnik w XRV 750 odmówił współpracy w związku z tym poszukuję
    > kogoś kto to poprawi a nie przysporzy dalszych zmartwień. Pogoda się
    > robi i szkoda czasu :)

    To prawie Warszawa:)
    http://www.demczuk.pl

    Drutek

    --
    1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 3. Data: 2009-03-21 17:57:41
    Od: h...@o...pl

    On 21 Mar, 18:26, Drutek <d...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Drutek
    >
    > --
    > 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;

    No dzięki kolego z komentarzy wynika że fachowiec godny zaufania i
    polecenia chyba spróbuję.

    pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-03-21 18:45:52
    Od: "TasmaN" <i...@w...pl>

    Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    niestety silnik w XRV 750 odmówił współpracy w związku z tym poszukuję
    kogoś kto to poprawi a nie przysporzy dalszych zmartwień. Pogoda się
    robi i szkoda czasu :)

    polecam rowniez www.motorista.pl - u Piotrka Pietrasika :)))

    ---
    TasmaN
    Suzi GSXF750 + ryczacy IXIL :)

    /Forum GSXF: www.gsxf.pl/

  • 5. Data: 2009-03-22 21:17:53
    Od: "CzeX" <c...@i...pl>

    Ja serwisuje już drugi motocykl w serwisie Top Motor i nie mam żadnych
    zastrzeżeń, wszystko fachowo, na czas i naprawde o wiele taniej niż w
    "znanych" serwisach.

    Top Motor Dariusz Sternik
    Aleja Krakowska 1 ( przy kościele w Raszynie )
    tel.605931338

    pozdr
    czex