  • 11. Data: 2009-03-22 10:58:25
    Temat: Re: Z przykroscia oznajmiam - kolejna ofiara poczatku sezonu
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-22 10:45:13 +0100, Piotr May <p...@r...pl> said:

    > Dlatego iz z zalozenia wierze w inteligencje kierowcow supermoto
    > bardziej niz dziennikarzy czy przypadkowych swiadkow.

    Znaczy jakieś testy na inteligencje robią przy sprzedaży SM? No weź...
    Wiele razy widziałem kierowników SM robiących rzeczy głupie i bardzo
    głupie, zresztą pogadaj z jakimś posiadaczem - większość sama twierdzi,
    że te motocykle budzą w najspokojniejszym człowieku bandyckie
    instynkty. Supersporty przy tym, to motorki dla grzecznych chłopców.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 12. Data: 2009-03-22 11:58:28
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Piotr May pisze:

    > Dlatego iz z zalozenia wierze w inteligencje kierowcow supermoto
    > bardziej niz dziennikarzy czy przypadkowych swiadkow.

    Odważna teza.

    Tym bardziej że sam jesteś / bywasz poniekąd dziennikarzem :-P ;-)
    Acha! - kupiłeś super moto? :-o

    --

    pozdr
    pj

  • 13. Data: 2009-03-22 12:07:10
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    (pj) pisze:

    > Odważna teza.
    > Tym bardziej że sam jesteś / bywasz poniekąd dziennikarzem :-P ;-)

    a moze wlasnie dlatego ? :)

    > Acha! - kupiłeś super moto? :-o

    Nie, ale chetnie bym czyms takim pojezdzil. :)

    --
    piomay

  • 14. Data: 2009-03-22 17:06:43
    Od: "Budyń" <b...@r...wywalto.pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Dlatego iz z zalozenia wierze w inteligencje kierowcow supermoto bardziej
    > niz dziennikarzy czy przypadkowych swiadkow.

    a wydawało mi sie ze nie ma to jak objechac jakąś wypasioną furę zwłasza nie
    najmocniejszym sprzetem :-)

    b.

  • 15. Data: 2009-03-22 18:29:01
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > To sa scierwojady. Zwykle scierwojady..

    Taaa ... ? Ale zaspokajają gusta milionów obywateli ... Gdyby nikt ich nie
    czytał nie pisaliby.

  • 16. Data: 2009-03-22 18:38:20
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości
    > ale jestes glupi

    Tak? No popatrz:-) A Ty jaki mądry...

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2009-03-23 06:18:37
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 22 Mar, 11:58, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
> [...]
    > że te motocykle budzą w najspokojniejszym człowieku bandyckie
    > instynkty. Supersporty przy tym, to motorki dla grzecznych chłopców.

    we mnie nie wzbudził. nie spodobało mi się.

    - gildor

  • 18. Data: 2009-03-23 07:00:48
    Od: n...@s...com

    On Sun, 22 Mar 2009 19:29:01 +0100, "Marcin" <a...@i...pl>
    wrote:

    >Taaa ... ? Ale zaspokajają gusta milionów obywateli ... Gdyby nikt ich nie
    >czytał nie pisaliby.

    No to co, miliony much maja racje ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 19. Data: 2009-03-23 07:07:18
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    gildor pisze:

    > we mnie nie wzbudził. nie spodobało mi się.

    No to jest nas dwoch. Posmigalem kiedys KTM Duke II i bylem zdegustowany.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 20. Data: 2009-03-23 07:36:05