  • 411. Data: 2011-09-28 19:43:06
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Po wódzie również nie mogę, to też się zmieni??

    A on mowi ze bedzie mozna po gorzalce jechac?
    Tego nie wiedzialem.

    > A recepty? Czy JKM ma już pomysł jak zlikwidować ten proceder? Bo ja bym
    > chciał się leczyć samodzielnie wg. uznania.

    Zapytaj go. Ja na prawde nie jestem z jego sztabu. I lecz sie czym chcesz -
    twoje ryzyko. Powinienes miec do tego prawo.

  • 412. Data: 2011-09-28 19:50:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-09-2011 19:43, CeSaR pisze:
    > A on mowi ze bedzie mozna po gorzalce jechac?
    > Tego nie wiedzialem.

    No ja nie wiem, nie śledzę jego teorii. To też jest ograniczenie
    wolności osobistej, powiedz czy ma już na to jakiś plan??

    > Zapytaj go. Ja na prawde nie jestem z jego sztabu. I lecz sie czym chcesz -
    > twoje ryzyko. Powinienes miec do tego prawo.

    Nie wiem czy Korwin to wszystko udźwignie ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 413. Data: 2011-09-28 19:55:01
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 15:54, kamil pisze:

    > 1. Zanieczyszczenia przy prodkucji nowego samochodu można znacznie
    > ograniczać (choćby energia z "zielonych" źródeł

    Czyli, panie teoretyk?

    > czy atomowa)

    A co zrobisz z odpadami?

    No i zanieczyszczenia powstają jeszcze przy okazji kopania nowych surowców.

    > 2. Zanieczyszczenia podczas produkcji można kontrolować, składować i
    > utylizować, w przeciwieństwie do samochodów w mieście.

    Tia, składowanie CO2 z elektrowni... Co jeszcze wymyślisz?

  • 414. Data: 2011-09-28 19:55:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 16:08, AZ pisze:

    > Idac tym tokiem rozumowania dojdziemy wkoncu do tego, ze najlepiej
    > bedzie poruszac sie konno, paliwo bio, odpady tez bio.

    Wbrew pozorom to nie jest taki zły pomysł ;) (jak się ropa skończy)

  • 415. Data: 2011-09-28 19:56:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 16:48, kamil pisze:

    > A na rurę wydechową założyć balonik?

    Na elektrownię też zakładasz balonik?

  • 416. Data: 2011-09-28 19:59:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-09-2011 19:55, Andrzej Lawa pisze:
    > Tia, składowanie CO2 z elektrowni... Co jeszcze wymyślisz?

    EJ?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 417. Data: 2011-09-28 20:01:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 16:27, Jarek Andrzejewski pisze:

    > przyznam się, że nie wiem: w czym tlenek węgla jest szkodliwy dla
    > środowiska?

    Hmmm.... Trudniej popełnić samobójstwo? ;->

    Bo na otwartym powietrzu po 5 godzinach połowa CO zamienia się w CO2 -
    czyli szybko znika.

    Swoją szosą w hutnictwie sporo CO się produkuje - czyli np. przy
    wytapianiu stali na nowe samochody i przetapianiu starych...

  • 418. Data: 2011-09-28 20:02:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-28 19:55, Andrzej Lawa pisze:

    > Czyli, panie teoretyk?

    Czyli źródła odnawialne, które są popularne i średnio skuteczne.

    > A co zrobisz z odpadami?

    Zakopie się w zamkniętych kopalniach.

    > No i zanieczyszczenia powstają jeszcze przy okazji kopania nowych surowców.

    Tak jak i innych.

    > Tia, składowanie CO2 z elektrowni... Co jeszcze wymyślisz?

    Z elektrowni atomowej, bądź wiatrowej?

  • 419. Data: 2011-09-28 20:03:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 15:52, kamil pisze:

    > Widzisz misiu kolorowy, ja poza polską już 7 rok jestem. A ty ile czasu
    > spędziłeś w innych kulturach, poznając ludzi patrzących na świat z
    > perspektywy dziesięcioleci całkowicie odmiennego wychowania?
    >
    > Andrzej strzelam, że zero.

    Strzelasz ślepakami. W wielu kontekstach ;->

  • 420. Data: 2011-09-28 20:05:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 16:52, kamil pisze:

    > Już kilkanaście postów wyżej pisałem, że to nie jest wyłącznie kwestia
    > zakazów. Ale pewne zakazy zmuszają do szukania alternatywnych rozwiązań,
    > myślenia i analizowania własnego wpływu na otoczenie.

    Metodę nakazowo-zakazową już przerabialiśmy w niedawnej historii. Jakoś
    się nie sprawdziła.

    Generalnie twoje podejście do życia sprowadza się do jednego: chcesz,
    żeby ktoś myślał za ciebie. Typowe podejście tępawego leminga.