  • 111. Data: 2011-09-28 00:02:48
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 19:56, Maciek wrote:

    > Pewnosci nie ma. Za to wiemy juz na pewno, ze zaden
    > peo-piso-eselde-peeselo-palikoto-pejotenowiec niczego nie zmieni.

    No i wciąż nie wiem, na kogo mam głosować, jeśli nie na tuski,
    kaczyńskich i napieralczaków..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 112. Data: 2011-09-28 00:49:42
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 23:59, kamil pisze:
> [...]
    olakow,wid,9557191,wiadomosc.html?ticaid=1d197

    ay-salary-advice/uk-average-salary-graphs/article.as
    px

    udnienie_wynagrodzenia_2010.zip

    > Mój błąd, wkleiłem pierwsze lepsze z googli, nie miałem czasu w pracy
    > przeglądać pierdyliona raportów.
    >
    > Skróć może też jakoś te PDFy, średnio chce mi się kolejnych 300 stron
    > tabelek przeszukiwać.

    To nie za bardzo jest jak skrocic i nawet sam sie nie zaglebialem poza
    sprawdzeniem, czy to to, o co chodzilo ;)
    Tez wkleilem to tak na szybko, bo 'futrzak' czekał. :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 113. Data: 2011-09-28 00:52:35
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 23:56, Tomasz Pyra pisze:

    > A chwile potem zapewne wróci do 8,3...
    > Bo co taka dopłata może dać? Tyle że ktoś kto i tak by kupił samochód,
    > kupi go trochę wcześniej.
    > Chwilowy wzrost ilości kupowanych samochodów po wprowadzeniu dopłat, a
    > potem siłą rzeczy spadek sprzedaży.

    Wlasnie dokladnie tak pisano w niemieckich mediach po wprowadzeniu
    "drugiej transzy" doplat. Ze to jest jakby strzal sobie w kolano, bo
    teraz lawinowo ci co chcieli zmienic i ci co sie wahali to kupili, a
    przez nastepne lata juz nie kupia i sie to nie rozlozy w czasie. Co da
    jeszcze wiekszy kryzys w branzy.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 114. Data: 2011-09-28 06:28:11
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-27 21:13, DoQ wrote:

    > Celna uwaga :) Gdyby nie był jak inni politycy, to by zbojkotował
    > nadchodzące dupokratyczne wybory :)

    A tak wybory zbojkotowały jego:P

    Shrek.

  • 115. Data: 2011-09-28 06:38:05
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-27 12:34, kamil pisze:

    > Temat dość często poruszany na grupie, w końcu jakieś konkretne liczby:
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10360466,Polacy_
    jezdza_autami_dwa_razy_starszymi_niz_srednia.html

    Tylko laskawie nikt nie wspomnial, co zostalo zastapione tymi "zlomami".
    Fajnie jest byc mlodym, zdrowym i bogatym.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 116. Data: 2011-09-28 08:27:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    jezdza_autami_dwa_razy_starszymi_niz_srednia.html

    > Tylko laskawie nikt nie wspomnial, co zostalo zastapione tymi "zlomami".

    Bo problem nie jest "co" tylko "w jakiej proporcji".
    1:1 byłoby chwalebne, 1:100 to katastrofa.

  • 117. Data: 2011-09-28 08:48:07
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-28 08:27, Cavallino pisze:
    > Bo problem nie jest "co" tylko "w jakiej proporcji".
    > 1:1 byłoby chwalebne, 1:100 to katastrofa.

    Zauwaz ilu ludzi przez to stalo sie mobilnymi: ludzie z mniejszych
    miast, wsi zyskali szanse pracy, gdzie bez luksusu osiadania samochodu
    byloby to nieoplacalne. Latwiej im skorzystac z lekarza, kina, tanszych
    zakupow. Dlaczego chcesz im tego zalowac?
    Przy obecnych cenach paliwa naprawde wiekszosc korzysta z auta w
    sytuacjach dosc wysokiej potrzeby.
    Sam mam teraz 6 samochodow, a najczesciej po miescie jezdze rowerem, lub
    skuterem. Szkoda mi kasy. Wole zaoszczedzone paliwo spozytkowac na
    treningi rajdowka.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 118. Data: 2011-09-28 08:51:13
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 27 Sep 2011 14:26:27 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Coś jest konkretnego nie tak w halogenach czy żarówkach energooszczędnych?

    choćby cena i rtęć (+ jeszcze kawałek tablicy Mendelejewa) w tych
    ostatnich.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 119. Data: 2011-09-28 08:59:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zauwaz ilu ludzi przez to stalo sie mobilnymi: ludzie z mniejszych miast,
    > wsi zyskali szanse pracy, gdzie bez luksusu osiadania samochodu byloby to
    > nieoplacalne.

    Czyli nie robili by tłoku na drogach i konkurencji mieszkańcom większych
    miast.
    Same minusy, nie wiem dlaczego przedstawiasz to jako plusy.

  • 120. Data: 2011-09-28 08:59:55
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-27 23:59, Tomasz Pyra pisze:

    > W Danii jeszcze mniej ludzi niż u nas stać na nowy samochód, więc jeżdżą
    > jeszcze starszymi.

    Sadze, ze na SAMOCHOD to ich stac. ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl