  • 121. Data: 2011-09-28 09:09:43
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 27 Sep 2011 14:34:46 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Popatrz tylko trochę dalej, niż własna kuchnia. Surowców nie przybywa,
    >energia robi się coraz droższa, UE (i nie tylko zresztą) woli

    płacisz moje rachunki za prąd? Nie. Więc dlaczego chcesz mnie zmuszać,
    abym płacił mniej?
    Ludzie sobie poradzą. Jeśli w pewnym momencie uznają, że warto
    zapłacić 10x więcej za i zużywać 5x mniej energii na jedno źródło
    światła, to tak zrobią.
    Podobnie jak teraz jedni stawiają piec na węgiel, a inni płacą
    dziesiątki tysięcy za pompy ciepła.
    Naprawdę nie jest potrzebny do tego ani jeden urzędnik.
    A co do surowców: skąd masz pewność, że do wyprodukowania świetlówki
    potrzeba ich mniej niż do wyprodukowania żarówki? Chyba, że masz na
    myśli surowce kopalne, to zadam pytanie: kiedy uranu i wody w rzekach
    zabraknie?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 122. Data: 2011-09-28 09:12:50
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 27 Sep 2011 15:12:23 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Nawet przez chwilę nie zwątpiłem, że na PMS trafia elita intelektualna
    >społeczeństwa, sami bogaci, przewidujący i piękni.

    OK, wynajmij sobie kogoś (np. członków dowolnie wybranej partii), żeby
    za Ciebie myślał i chronił Cię przed trudami i niepokojami życia.
    Mi pozwól z tymi trudami się zmagać samemu, za pieniądze, które ktoś
    zechce dobrowolnie zapłacić za moją pracę. Nie zmuszaj mnie, żebym
    Twojego wynajętego "anioła stróża" utrzymywał. OK?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 123. Data: 2011-09-28 09:19:54
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-28 08:59, Cavallino pisze:
    > Czyli nie robili by tłoku na drogach i konkurencji mieszkańcom większych
    > miast.

    Dobrze zrozumialem: ci z mniejszych osrodkow maja sobie zdechnac na
    swojejwsi? A bedziesz lozyl na zasilki dla nich? Pewnie nie...

    > Same minusy, nie wiem dlaczego przedstawiasz to jako plusy.

    jw.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 124. Data: 2011-09-28 09:20:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.09.2011 18:45, z pisze:

    > Jak będziemy wierzyć we wszystko co unijni biurokraci wysmarowali to
    > będziemy zimą w trampkach chodzić. Wciskają lemingom ekologię,
    > bezpieczeństwo, wspólny rynek. Każdy cokolwiek myślący Kowalski wie że
    > tu chodzi o KASĘ. "Surowców nie przybywa",

    To akurat prawda, aczkolwiek jeśli ktoś to głosi _i_ jednocześnie
    agituje za ciągłym wymienianiem samochodu na "nowy, ekologiczniejszy"....

    > ocieplenie klimatu, limity
    > CO2... To już nawet śmieszne nie jest.

    Cóż, zminimalizować negatywny wpływ człowieka na środowisko warto. Ale
    znowu - jak wyżej. Wyprodukowanie nowego i recykling starego samochodu
    "kosztuje" więcej CO2 niż ten stary wyprodukuje przez następne 5 lat
    użytkowania.

    > W afryce dzieci głodują a tu rolnikom się nie pozwala żywności
    > produkować.

    To akurat jest konsekwencja "akcji humanitarnych" na łapu-capu, w
    dodatku w wielu przypadkach pod egidą "facetów w czerni" i pingwinic -
    narozdawali szczepionek, więc śmiertelność na te choroby spadła, ale
    jednocześnie katolickie oszołomy z antykoncepcji zrobiły "narzędzie
    szatana" - i ciemny lud się namnożył ponad miarę.

  • 125. Data: 2011-09-28 09:20:46
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 27 Sep 2011 20:20:47 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Korwin zmieni :)
    >Nie będzie urzędników, nie będzie pasów, nie będzie kasków, nie będzie
    >poręczy na balkonach.. ;)

    Tak, jeśli nie zechcesz tego mieć - nie będzie. A jeśli zechcesz, to
    będziesz mógł zapiąć, założyć i zainstalować.
    Czy jest w tym coś złego?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 126. Data: 2011-09-28 09:21:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.09.2011 19:04, Przemysław Czaja pisze:

    > Dokładnie. Będę sobie wkręcał co mi się podoba, bo to JA płacę za prąd.
    > Mam już upatrzony w Bierdonce reflektor 400W - dwa takie pozwolą mojemu
    > dziecku nie męczyć oczętów podczas nauki ku chwale UE!

    Czego ten dzieciak się uczy? Metod przesłuchań? ;->

  • 127. Data: 2011-09-28 09:22:18
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 27 Sep 2011 23:02:48 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >No i wciąż nie wiem, na kogo mam głosować, jeśli nie na tuski,
    >kaczyńskich i napieralczaków..

    nie ma obowiązku głosowania. Jeśli nie wiesz, co dla Ciebie jest
    dobre, to może lepiej powstrzymaj się od narzucania skutków tej
    niewiedzy innym?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 128. Data: 2011-09-28 09:27:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze zrozumialem: ci z mniejszych osrodkow maja sobie zdechnac na
    > swojejwsi?

    Nic takiego nie mówiłem.
    A co zrobią, to nie mój problem, mam dość własnych, nie mam obowiązku
    zajmować się cudzymi.

  • 129. Data: 2011-09-28 09:28:35
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-27 23:56, Tomasz Pyra pisze:
    > A chwile potem zapewne wróci do 8,3...
    > Bo co taka dopłata może dać? Tyle że ktoś kto i tak by kupił samochód,
    > kupi go trochę wcześniej.
    > Chwilowy wzrost ilości kupowanych samochodów po wprowadzeniu dopłat, a
    > potem siłą rzeczy spadek sprzedaży.

    A znasz JAKIKOLWIEK przyklad, kiedy sztuczne majstrowanie przy
    podazy/popycie odnioslo jakis pozytywny skutek?
    Nie, bo takiego przykladu nie ma.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 130. Data: 2011-09-28 09:28:47
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 06:28:11 +0200, Shrek <u...@d...invalid> wrote:

    >A tak wybory zbojkotowały jego:P

    Hmmm, Pawlaka zbojkotowały jeszcze bardziej, a mimo to ciągle się pcha
    do koryta...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski