eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ czego oni zyjaRe: Z czego oni zyja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!feeder2.ecngs.de!212.27.60.7.MISMATCH
    !feeder1-1.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 24 Feb 2014 17:34:02 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z czego oni zyja
    References: <le4kt4$eif$1@node1.news.atman.pl>
    <530700b0$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5307a0e7$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <led1qc$p1u$1@news.task.gda.pl>
    <530a2050$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>
    <lefq9k$j70$1@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <lefq9k$j70$1@news.task.gda.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <530b74cb$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 109241238172.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1393259723 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2354 109.241.238.172:50971
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525341
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-02-24 16:59, Marek Dyjor pisze:
    > Artur Maśląg wrote:
    >> W dniu 2014-02-23 15:49, Marek Dyjor pisze:
    >> (...)
    >>> jak już napisałem on nei moż ebyc dobry bo jaka jest sznasa że
    >>> pamieta co sie działo w kórym z 30 rozbabranych samochodów.
    >>
    >> W Twoich/waszych opowieściach to mechanik jest jeden i sam to wszystko
    >> naprawia? W normalnych warsztatach mechaników jest jednak więcej
    >> i samochód naprawiany jest niekoniecznie przez tego co rozmawiał
    >> z klientem, przyjmował itd. To powinno być zanotowane i przekazane
    >> temu co fizycznie naprawę wykonuje.
    >
    > artur widziałeś kiedyś takiego mechera co nie chce żadnego klienta stracić?

    Tak. Pytanie tylko jaką politykę prowadzi.

    > on bierze do roboty każdy samochód i potem naprawia przez 3 tygodnie coś
    > co można zrobić w jedno popołudnie,

    Nieprawda. Oczywiście są i tacy, ale uogólniać nie można, zresztą jak
    ktoś odda takiemu samochód raz i tak to będzie wyglądało, to już więcej
    nie odda. Różne warsztaty znałem, znam, różnie to wyglądało.

    > a zatrudnia głównei pomocników.

    Masz na myśli stado półgłówków do przyuczenia, czy regularnych
    i fachowych pracowników? W zeszłym roku zabił mnie podejściem
    znajomy "gumiarz", który jest świetnym fachowcem. Dłuuuugo tylko
    tam wykonywałem naprawy, wymiany etc. Po ostatniej akcji lato/zima
    stracił mnie i wielu innych klientów przez jakość świeżych
    "pomocników".



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: