  • Data: 2010-11-16 15:12:01
    Temat: Re: Z cyklu "jakie auto dla kobiety?"
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-16 01:21, .Peeter pisze:
    > Jak to z nimi jest? Brać i cieszyć się jazdą, akceptując przy tym jakieś
    > niedoróbki i drobne usterki, czy omijać z daleka i kupić jakiegoś
    > nudawagena, których są miliony?

    zawieszenie jest dosyć delikatne, znam takich co zrobili 30tyś i muszą
    remont zawieszenia robić, cieszą się jednak, że aż tyle udało im się
    przejechać bez wymiany czegoś w zawieszeniu. Są też tacy co mają auta z
    przebiegami ponad 100tyś i nic nie ruszali. (mój sąsiad a147 2003 chyba
    rok, auto od nowości u niego ale on aż do przesady dba o ten samochód
    stąd niewielki przebieg poza tym jeździ tak jak ja, czyli jak są dziury
    to wybiera inną drogą lub jedzie tak powoli, że aż irytuje niektórych.

    > P.s. Stilo 3d też się podobają, ale nie tak jak Alfy.

    trwalsze bo prostsze zawieszenie. Wnętrze piękne ale z zewnątrz trochę
    bez polotu no i wbrew obiegowej opinii nie jest taki super odporny na
    korozje :/ ale to dotyczy wszystkich fiatów.

    Odnośnie silników, to są na prawdę rewelacyjne, trwałem dynamiczne a
    jeśli już coś padnie to części wyraźnie tańsze niż do konkurencji o
    podobnym poziomie zaawansowania.

    --
    krzysiek82