  • Data: 2010-11-16 17:34:01
    Temat: Re: Z cyklu "jakie auto dla kobiety?"
    Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    O->Dnia 2010-11-16 15:23:09 niejaki .Peeter napisał:

    > Widziała w realu.

    aa - no to durzo zmienia :)

    > Być normalnie zamykane, tradycyjnie, nie przesuwane. :-)

    jasne

    > No chciała i chce diesla. Nie miałem do czynienia z 1007 w wersji ze
    > 110 konnym dieslem, 110 konna benzyna jest raczej powolna...
    > No ale stylistyka i ogólny zamysł auta się nie podoba, nic nie zrobisz. :-)

    no niestety - jak coś sie nie podoba to nie ma mocnych

    > Pisałem w innym poście - żeby latem poza miastem nie człapać się
    > całą drogę za zestawem tico + tir + autosan.

    oki - sory - nie doczytałem

    > To jest kwestia gustu, jednemu fajnie się jeździ siedząc wysoko i widząc
    > wszystko, inny woli siedzieć nisko i mieć auto nacechowane sportowo.

    oczywiście - 100% zgoda

    > Nie neguję żadnego auta, bo gustów jest tyle, ile ludności na świecie,
    > a Tobie dziękuję za propozycję, każda propozycja się liczy. :-)

    oczywiście

    powodzenia w trafieniu tej wymarzonej

    ps. - dziś jadac z młodym z przedszkola trafiłem na ulicy zaparkowanego
    rolls-royce'a
    .
    .
    .
    .
    kombi

    =8-O

    jak wystawię foty to wrzucę linka dla ciekawych
    --
    P0zdrawiam
    p0li