  • Data: 2010-11-16 14:43:17
    Temat: Re: Dlaczego kobiety/zony PMSowcow wymagaja specjalnego traktowania?
    Od: "Hinek" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > Ale zona musi miec o tobie niskie mniemanie jesli nie radzi sie meza jakie
    > auto sobie kupic :-P

    Widzisz, jak zona kupuje sobie np. buty i nie daj Boze jestem przy
    tym - to pewnie ze spyta sie czy sa ladne...A ja zawsze powiem ze
    tak, a ona i tak kupi inne :] Samochod jest tylko rzecza, tak jak
    buty - tyle ze drozsza. Czemu wiec inaczej traktowac jego zakup?
    A to co piszesz:

    "No wiesz, jesli stac was na to zeby kupic w salonie
    dowolne auto z gwarancja a po roku sprzedac chocby za pol ceny,
    bo teraz sa modne torebki w innym kolorze, to czemu nie".

    To jest wlasnie seksizm - zakladanie ze kobieta jest idiotka nie
    znajaca budzetu domowego, z jednozwojowym mozgiem! Ot, pojdzie do
    salonu i wyda wspolny dorobek zycia na rozowe ferrari...

    Nie ma samochodow "meskich" i "kobiecych". Sa ewentualnie
    rozne potrzeby i do nich trzeba auto dopasowac, nie do plci.
    Kupowanie "samochodu kobiecie" zalatuje sredniowieczem,
    ewentualnie sluzy umacnianiu nadwatlonego ego kupujacego.
    Pozdr

    --
    Hinek