  • 1. Data: 2010-03-23 17:59:33
    Temat: Z cyklu jaki aparat ... poszukuje godnego nastepcy Fuji 6500
    Od: "PiotR" <p...@g...pl>

    aparatu na prezent dla ojca (robimy taka rodzinna składke) - wiec po
    pierwsze aparat musi byc nowy
    z pudełkiem, gwarancja itp a nie używany z allegro.
    Aparat typu : kompact dla zaawansowanych, zdecydowanie nie lustrzanka - bo
    za duza i nikt w obiektywy wymienne
    nie bedzie sie bawić.
    Podstwowe wymagania to .... niskie szumy, dobra jakosc odwzorowania
    obrazu/kolorow, dobra jasnosc obiektywu
    tak by zdjecia w pomieszczeniach w miare dobrze wychodziły i .... koniec.
    Wielkosc zoomu, ilosc MPixli itp nie jest istotne. W zupelnosci wyatarczy
    zoom optyczny x 6 i 6 Mpixli.
    Budżet 1000-1500 zl.
    Pasowałoby w miare Fiji 6500 ale takich nowych juz nie ma a nastepcy Fuji
    6500 nie maja tak pochlebnych opinii.
    Jesli nie z Fuji to czy może jest jakis aparat z "innej stajni"?
    Canon/Sony etc.?

    Piotr

  • 2. Data: 2010-03-23 19:47:02
    Od: McArti <a...@o...pl>

    Canon G11

  • 3. Data: 2010-03-23 20:14:01
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    McArti napisał:
    > Canon G11

    Trochę drogie - S90 IMO spełnia warunki a mieści się w cenie.

    m.
    --
    Do stu tysiecy syfilitycznych kaczorów!

  • 4. Data: 2010-03-23 22:35:09
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Podstwowe wymagania to .... niskie szumy, dobra jakosc odwzorowania
    > obrazu/kolorow, dobra jasnosc obiektywu
    > [...]
    > Budżet 1000-1500 zl.

    zastanawiam sie nad tymi nowinkami:

    Fujifilm FinePix S200EXR
    Fujifilm FinePix HS-10 (nadal niedostepny)
    Sony CyberShot DSC-HX1
    Nikon P100

  • 5. Data: 2010-03-24 06:52:45
    Od: Robert Chwalowski <c...@p...pl>

    On 2010-03-23 21:14:01 +0100, Mikolaj Machowski said:

    > Trochę drogie - S90 IMO spełnia warunki a mieści się w cenie.

    S90 nie polecam. Nieakcepowalna beczka praktycznie w całym zakresie
    ogniskowych. Nie do końca korygowana przez aparat nawet w jotpegach.

    --
    pozdrawiam
    Robert Chwałowski

  • 6. Data: 2010-03-24 07:06:40
    Od: minstal <m...@p...onet.pl>

    PiotR pisze:
> [...]
    > Wielkosc zoomu, ilosc MPixli itp nie jest istotne. W zupelnosci wyatarczy

    uniwersalne:
    Panasonic Lumix DMC-FZ38 lub starszy DMC-FZ28

    mniejszy:
    Panasonic Lumix DMC-LX3

  • 7. Data: 2010-03-24 17:32:59
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Q napisał:
    > Sony CyberShot DSC-HX1

    W tym miesiącu na "wyjeździe" spotkałem użytkownika zachwyconego
    tym aparatem. Przesiadł się z D300 i kilku kilo obiektywów :)

    m.
    --
    In Googlis non est, ergo non est.

  • 8. Data: 2010-03-24 17:55:18
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-03-24 18:32, Mikolaj Machowski pisze:

    > W tym miesiącu na "wyjeździe" spotkałem użytkownika zachwyconego
    > tym aparatem. Przesiadł się z D300 i kilku kilo obiektywów :)

    Rozumiem zachwyt po przesiadce na m4/3, ale jeśli w grę wchodzi matryca
    1/2,4 cala i zoom o krotności 20x, to po prostu facet ma słabe
    wymagania. Widocznie przy zakupie D300 kierował się ulotką Fotojokera.

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 9. Data: 2010-03-24 18:32:01
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    > W tym miesiącu na "wyjeździe" spotkałem użytkownika zachwyconego
    > tym aparatem. Przesiadł się z D300 i kilku kilo obiektywów :)
    >
    > m.

    Bardzo fajna historia.

    Tomek