  • Data: 2018-06-19 00:27:14
    Temat: Re: Z cyklu czyja wina
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-18 o 14:26, j...@g...com pisze:

    > Ja być może tak jak i Ty staram się w zabudowanym nie przekraczać 50 km/h ponad
    limit, wiec częściej wyprzedzam niż jestem wyprzedzany, ale w sporze miedzy dwojgiem
    łamiących przepisy czyli: jeden jedzie przepisowo lewym pasem, a drugi dogania go
    jadąc z nadmierną wzgl. przepisów prędkością - będę bronić tego pierwszego. Ogólnie
    w komentarzach pod artykułami dot wypadków (głownie na autostradach) obwinia się
    czasem osoby jadące (wyprzedzające) lewym pasem z prędkościami 100-120 km/h, a
    przecież przyczyna wypadku to nadmierna prędkość wariata przyspawanego do lewego pasa
    przy 200 km/h.

    Oj nie, przyczyną jest zajechanie drogi. Duża prędkość może mieć tylko
    jakiś udział, że się nie dało uniknąć zderzenia.

    Fajnie jest szybko pojeździć, ale na pustej autostradzie, a zbliżanie
    się do sznura tirów i trochę szybszych osobowych z taką prędkością to
    idiotyzm.

    Chyba logiczne, że się nie zap...a jak pas jest zajęty, ale jak jest
    wolny to po to on jest by wyprzedzić.