  • 41. Data: 2011-05-20 17:39:19
    Temat: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-20 17:30, jerzu pisze:

    > Jednak nie wygląda inaczej, wygląda dokładnie tak, jak opisał to
    > Przemek.

    W Twojej wersji rzeczywistości pewnie tak. Mógłbyś podać
    definicję kilometra (metra chociaż) i godziny (w tym sekundy)
    w tej swojej rzeczywistości, by udowodnić tezę o 200 kilometrów
    przejeżdżanych w 6 godzin?

  • 42. Data: 2011-05-20 17:42:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 May 2011 17:39:19 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >W Twojej wersji rzeczywistości pewnie tak. Mógłbyś podać
    >definicję kilometra (metra chociaż) i godziny (w tym sekundy)
    >w tej swojej rzeczywistości, by udowodnić tezę o 200 kilometrów
    >przejeżdżanych w 6 godzin?

    Czepnąłeś się tych 6 godzin jak pijany płotu... Odnieś się do całości.

    P.S. Dla Twojej informacji - zdarzyło mi się jechać odcinek
    Częstochowa - Warszawa około 8 godzin.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 43. Data: 2011-05-20 18:15:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-20 17:42, jerzu pisze:

    > Czepnąłeś się tych 6 godzin jak pijany płotu...

    Niczego się nie czepnąłem - zdaje się zapomniałeś o radosnej
    twórczości jakichś tam redaktorków, którym czas przejazdu zgodny
    z przepisami wyszedł dwukrotnie dłuższy niż w rzeczywistości.

    > Odnieś się do całości.

    Całość jest napisana z przymrużeniem oka i tyle. Rzeczywistość tak
    nie wygląda.

    > P.S. Dla Twojej informacji - zdarzyło mi się jechać odcinek
    > Częstochowa - Warszawa około 8 godzin.

    Bardzo dobry wynik - ja jechałem z Piaseczna na Grażyny (DC)
    jakieś 3 godziny, a to tylko jakieś 10 kilometrów.

  • 44. Data: 2011-05-20 18:49:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Znaczy telefon z Plusa a karta z Playa?

    Ano.
    I użytkownik to 8 letnie dziecko, więc nie ma szans że gmaila
    skonfigurowało. ;-)

    > Przy włączonej synchronizacji. Jeśli jej nie włączysz - nie ma co
    > ssać.

    Problem w tym, że nikt jej nie włączał, a z bilingów wynika połączenie równo
    co 2 h.
    Większość na szczęście na 0.

    > Ale każdy chce mieć co innego. Mi wybranie zestawu potrzebnych
    > aplikacji zajęło ładnych parę dni. I nie chciałbym, żeby to dostawca
    > za mnie decydował, co mam mieć w telefonie.

    Jasna sprawa, ale jakby na dzień dobry było wszystko co trzeba i logiczne
    poukładane, to byłoby miło.
    Eten tak mi kiedyś zrobił.

    > Że niby jak? Co widzisz złego w AndroidMarket?

    A gdzie ja napisałem że widzę coś złego?

    > A po co to ruszasz? Różnice są nieistotne.

    Zdaniem testerów istotne, system działa dużo sprawniej.
    No i jak coś ma działać, to nie działa.

    > Android to młody system i ma prawo mieć niedoróbki.

    No właśnie, a ja nie lubię robić za betatestera, skoro urządzenie nie
    zostało podarowane przez producenta, tylko sprzedane.
    Tak więc - telefon fajny, system nie.

    > A operatorzy
    > powinni uprzedzać, że włączenie synchronizacji powinno być świadome

    Przede wszystkich nie powinni jej włączać sami.

  • 45. Data: 2011-05-20 18:50:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kamil" <s...@s...com> napisał w wiadomości news:

    > Prawda jest taka, że po polskich dziurawych autostradach polacy 10-letnim
    > szrotem jeżdżą często szybciej, niż ja po brytyjskiej 3-pasmowej
    > autostradzie.

    Czego z kf wyłazisz?
    Siedź gdzie Twoje miejsce.
    PLONK ponowny

  • 46. Data: 2011-05-20 18:54:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    No własnie o tym mówię - dziadostwo kompletne.

    > Ale akurat z www google to telefon łączy się bardzo rzadko. Najwięcej
    > zżerają synchronizacje.
    >
    > Faktycznie w instrukcji jest taki tekst - chyba Samsung go daje w
    > każdej. Czyli Cavallino nie czyta instrukcji :)

    Ja czytam, ale od własnego telefonu.

    Ze swoim dzieciaki miały same sobie poradzić, ale że się im nie chciało, to
    sobie mniej pogadają.
    Żeby było śmieszniej - widżet blokujący połączenia z netem był ściągnięcty
    tydzień przed włożeniem karty, tylko wgranie go do telefonu widać było
    bardzo czasochłonne, więc tego czasu nie znaleźli. ;-)

  • 47. Data: 2011-05-20 19:23:07
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> napisal:

    > No pewnie, 200 kilometrów w 6 godzin to mi się przyśniło.
    > Tak, możesz sobie nawet narysować i nadal pozostanie to bredzeniem.

    Czy ja wiem, Katowice <> Przemyśl 330 km nie tak rzadko >6h, w tym jest
    100km autostrady, więc trzeba liczyć 230 km w >5h.

    --
    dremka

  • 48. Data: 2011-05-20 19:28:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cavallino,

    Friday, May 20, 2011, 6:54:24 PM, you wrote:

    [...]

    > Żeby było śmieszniej - widżet blokujący połączenia z netem był ściągnięcty
    > tydzień przed włożeniem karty, tylko wgranie go do telefonu widać było
    > bardzo czasochłonne, więc tego czasu nie znaleźli. ;-)

    Co Ty za dziwne rzeczy opowiadasz? Widżety instaluje się z poziomu
    telefonu i nie sposób go ściągnąć i nie zainstalować. Można było go
    nie włączyć jedynie.

    Wytłumacz mi jedno - jaki jest sens kupowania smartfona z Androidem,
    który z zasady współpracuje z googlechmurą i blokowanie dostępu do
    sieci? Bo ja kupiłem smartfona z Androidem właśnie dlatego, że
    wreszcie mam wszystko zintegrowane. Ale ja truskawki cukrem...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 49. Data: 2011-05-20 20:24:39
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "news-gazeta" <n...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Chyba nalezysz do grupy takich glupich i nie potrafiacych jezdzic.
    > Czlowieku, oznaczenia w DE o zwezeniu do jednego pasa sa znacznie
    > szybciej! Wlasnie dlatego ze jada do konca i hamuja a nawet sie zatrzymuja
    > zeby sie wepchnac na koncu - to powoduje korek!
    > Gdyby odpowiednio wczesniej wjezdzali, na tzw "zamek" to nie byloby korka.
    > Ale Ty widac nie potrafisz tego zrozumiec...
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    Ty jesteś taki głupi, czy się tylko zgrywasz? Ty wiesz co to znaczy
    wjeżdzanie na zamek? Żebys nie mówił, że zmyślam to tu masz niemieckiego
    linka. Rysowany, animowany, w sam raz dla matołków:
    http://leumund.ch/reissverschluss-aber-richtig-00238
    6.

  • 50. Data: 2011-05-20 20:34:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Prawda jest taka, że po polskich dziurawych autostradach polacy
    > 10-letnim szrotem jeżdżą często szybciej, niż ja po brytyjskiej
    > 3-pasmowej autostradzie.

    Nic dziwnego, jak wcześniej turlali się 50 km za tirami po "drodze
    krajowej".

    > Prawda jest taka, że jak nie ma gdzie, to się nie zapierdala, zamiast
    > tłumaczyć i zwalać winę za swój kretynizm na komunistów.

    To czy to "zapierdalanie", czy nie, to kwestia umowna. Na zachodzie
    NAJPIERW stworzono sensowna infrastrukturę drogową, a dopiero POTEM
    wprowadzono restrykcje na obszarach zabudowanych, drogach lokalnych itp.
    U nas jak zwykle do wszystkiego zabiera się od dupy strony.