    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Date: Fri, 20 May 2011 18:49:27 +0200

    news:

    > Znaczy telefon z Plusa a karta z Playa?

    Ano.
    I użytkownik to 8 letnie dziecko, więc nie ma szans że gmaila
    skonfigurowało. ;-)

    > Przy włączonej synchronizacji. Jeśli jej nie włączysz - nie ma co
    > ssać.

    Problem w tym, że nikt jej nie włączał, a z bilingów wynika połączenie równo
    co 2 h.
    Większość na szczęście na 0.

    > Ale każdy chce mieć co innego. Mi wybranie zestawu potrzebnych
    > aplikacji zajęło ładnych parę dni. I nie chciałbym, żeby to dostawca
    > za mnie decydował, co mam mieć w telefonie.

    Jasna sprawa, ale jakby na dzień dobry było wszystko co trzeba i logiczne
    poukładane, to byłoby miło.
    Eten tak mi kiedyś zrobił.

    > Że niby jak? Co widzisz złego w AndroidMarket?

    A gdzie ja napisałem że widzę coś złego?

    > A po co to ruszasz? Różnice są nieistotne.

    Zdaniem testerów istotne, system działa dużo sprawniej.
    No i jak coś ma działać, to nie działa.

    > Android to młody system i ma prawo mieć niedoróbki.

    No właśnie, a ja nie lubię robić za betatestera, skoro urządzenie nie
    zostało podarowane przez producenta, tylko sprzedane.
    Tak więc - telefon fajny, system nie.

    > A operatorzy
    > powinni uprzedzać, że włączenie synchronizacji powinno być świadome

    Przede wszystkich nie powinni jej włączać sami.