  • 31. Data: 2011-05-20 13:35:51
    Temat: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "news-gazeta" <n...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:ir5dit$8rm$1@inews.gazeta.pl...

    > Taa... Zwlaszcza jak na autostradzie jest zwezenie do jednego pasa, jest
    > maly stau, a wszyscy glupi niemcy jada do konca lewym pasem zeby na koncu
    > stac i wpychac sie...

    No i tu właśnie wyjawiłeś swoją "mądrość". To Twoim zdaniem w powyższej
    sytuacji co trzeba zrobić? Grzecznie "czytaj - debilnie" ustawić się na
    koncu "małego stau" na prawym pasie? Albo jeszcze dodatkowo blokować lewy
    pas jadąc równolegle do ostatniego pojazdu z tegoż prawego pasa? Myślec to
    ty pewnie potrafisz, ale widać, że "inaczej"!

    > Zdarzalo sie ze faszysta w starym mercedesie nie pozwolil sie wyprzedzic
    > jak widzial polska tablice rejestracyjna.

    Pewnie się bał, że to go wyprzedza polski złodziej?

    > Bardzo czesto faszysta wyskakiwal mi nie patrzac w lusterko w momencie gdy
    > go wyprzedzalem a on chcial wyprzedzic auto przed nim.

    A to czegoś takiegoś w Polsce nie widziałeś? Bo ja takich widziałem co to
    patrzyli w lusterko i tak na chama wpieprzali się na lewy pas.

    > Sorry, ale uwazam ze niemcy nie potrafia jezdzic. To ze jezdza spokojniej
    > od nas i zgodnie z przepisami, wcale nie oznacza ze jezdza dobrze. Co do
    > wypadkow - tutaj ma wplyw na to stan drog, jak ktos napisal.

    Jak miarodajne jest Twoje "uważanie", to wyjawiłeś już w swoim pierwszym
    zdaniu.

    Do Polski jeżdzę 4-5 razy w roku. I zaliczam przeważnie trasę
    Olszyna-Wrocław-Kudowa. Taki 4-ro dniowy wyjazd dostarcza mi tyle atrakcji,
    co 5-cio letnia jazda w Europie. Chyba przy następnym wyjeździe założę
    ekstra kamerkę i małą kompilację z jednego wyjazdu zadedykuję specjalnie
    Tobie.

  • 32. Data: 2011-05-20 13:36:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-20 13:26, to pisze:
    > begin kamil

    > Trzeba się naprawdę postarać, żeby zabić się na autostradzie.

    Niespecjalnie - np.
    http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&biw=1221&bih=7
    62&q=%C5%9Amier%C4%87+na+A4&oq=%C5%9Amier%C4%87+na+A
    4&aq=f&aqi=g1&aql=&gs_sm=e&gs_upl=739l3965l0l12l11l0
    l4l4l0l225l1246l0.5.2&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=32f7
    2b32af09479c

  • 33. Data: 2011-05-20 13:44:02
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Mateusz" <m...@g...com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > 110-120 i czułem się niesłychanie niekomfortowo, bo ludzie naprawdę jeżdżą
    > szybko. Z kolei na miejscowościach momentami są ograniczenia do 30 -
    > cholery można dostać - i wierz mi stary lub nie: byłem w Dreznie i
    > wracałem już tak ok 23. Przede mną jechał koleś, który
    > średnio co 3s trącał sobie bez powodu pedał hamulca. W końcu go
    > wyprzedziłem, bo można ataku epilepsji dostać. Wierz mi, ale takich
    > kwiatków miałem więcej. Określiłbym to jako jazdę w stylu ciotki.
    >
    > Ja bym tam na dłuższą chwilę nie wytrzymał nerwowo, a przyznam, że

    Najlepie takie sprawy przeżywa się jadąc z Francji, albo Holandi do Polski.
    Francja, Holandia, czy inne Beneluxy - jedziesz sobie spokojnie swoje
    120-130, nikt Cię nie wyprzedza, nikt nie wariuje, pełny wersal. Wjeżdzasz
    do Niemiec - każdy manewr wyprzedzania - 10 razy spoglądasz w lusterko, bo
    albo dawca organów albo jakowyś porszak czy inne bmw wyleci z predkością 250
    kmh zza długiego łuku. Wjeżdzasz do Polski - koniec świata, wolna
    amerykanka, wszystko zachowuje się na drodze jakby nie było przepisów, albo
    były one tylko po to, żeby ich nie przestrzegać. A jak już widzę w Polsce
    białęgo SUVa, czy inengo wypasa, to resztka włosów staje mi dęba. Ostatnie 3
    wyjazdy do Polski zawsze kończyły sie kilkoma "pierepałkami" z właścicielami
    białych, wypasionych autek.

  • 34. Data: 2011-05-20 13:47:25
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-20, LEPEK <n...@n...net> wrote:

    > Instrukcje są dla frajerów ;P

    "Tfardzielom" pozostają rachunki do zapłacenia ;-P

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 35. Data: 2011-05-20 13:56:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    Friday, May 20, 2011, 1:09:34 PM, you wrote:

    > W instrukcji tak opisali włączenie telefonu:
    > ---
    > Aby włączyć telefon, naciśnij i przytrzymaj
    > klawisz [ ]. Telefon automatycznie połączy się
    > z siecią komórkową.
    > Może zostać naliczona opłata za transmisję
    > danych, ponieważ połączenie z serwerem
    > WWW Google jest zawsze aktywne
    > (ustawienie domyślne).
    > ---

    Ale akurat z www google to telefon łączy się bardzo rzadko. Najwięcej
    zżerają synchronizacje.

    Faktycznie w instrukcji jest taki tekst - chyba Samsung go daje w
    każdej. Czyli Cavallino nie czyta instrukcji :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2011-05-20 14:26:04
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-05-20 13:31, Artur Maśląg pisze:
    > Co wręcz przeciwnie? Nikogo nie usprawiedliwia taka "adaptacja".

    To też zależy o czym konkretnie rozmawiacie. Czy o piractwie drogowym
    czy o luźnym podejściu do przepisów w granicach bezpieczeństwa.

  • 37. Data: 2011-05-20 15:30:49
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    > pas jadąc równolegle do ostatniego pojazdu z tegoż prawego pasa? Myślec to
    > ty pewnie potrafisz, ale widać, że "inaczej"!

    Chyba nalezysz do grupy takich glupich i nie potrafiacych jezdzic.
    Czlowieku, oznaczenia w DE o zwezeniu do jednego pasa sa znacznie szybciej!
    Wlasnie dlatego ze jada do konca i hamuja a nawet sie zatrzymuja zeby sie
    wepchnac na koncu - to powoduje korek!
    Gdyby odpowiednio wczesniej wjezdzali, na tzw "zamek" to nie byloby korka.
    Ale Ty widac nie potrafisz tego zrozumiec...

    Pozdrawiam - Darek.

  • 38. Data: 2011-05-20 15:31:54
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 20/05/2011 12:26, to wrote:
    > begin kamil

    > Trzeba się naprawdę postarać, żeby zabić się na autostradzie.

    > Prawda jest taka, że ryzyko jazdy po naszej rozwalnej DK jakimś szrotem i
    > po autobahnie nowym autem jest diametralnie różne.

    Prawda jest taka, że po polskich dziurawych autostradach polacy
    10-letnim szrotem jeżdżą często szybciej, niż ja po brytyjskiej
    3-pasmowej autostradzie.

    Prawda jest taka, że jak nie ma gdzie, to się nie zapierdala, zamiast
    tłumaczyć i zwalać winę za swój kretynizm na komunistów.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 39. Data: 2011-05-20 16:11:13
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-20, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Faktycznie w instrukcji jest taki tekst - chyba Samsung go daje w
    > każdej. Czyli Cavallino nie czyta instrukcji :)

    Ciekawe o ilu bajerach w swojej kijance nie wie :)

  • 40. Data: 2011-05-20 17:30:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 May 2011 11:21:32 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >a do tego rzeczywistość jednak wygląda inaczej

    Jednak nie wygląda inaczej, wygląda dokładnie tak, jak opisał to
    Przemek.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280