  • Data: 2011-05-20 22:02:22
    Temat: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:64814822.20110520192825@pik-net.pl...
    > Hello Cavallino,
    >
    > Friday, May 20, 2011, 6:54:24 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Co Ty za dziwne rzeczy opowiadasz? Widżety instaluje się z poziomu
    > telefonu i nie sposób go ściągnąć i nie zainstalować.

    LOL !!!!
    Wiesz, ja do łączenia się z netem mam komputery, a nie telefony.
    Ściągnięty był przez syna na kompie, nie został tylko przeprowadzony etap
    wrzucenia go na telefon i odpalenia.

    > Wytłumacz mi jedno - jaki jest sens kupowania smartfona z Androidem,

    Żaden.
    Ja kazałem kupować telefon z klawiaturą, ale chrześni woleli posłuchać
    swoich dzieciaków, które twierdziły że dotykowy to jest coooooooolllll.