  • Data: 2011-05-20 23:30:35
    Temat: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Cavallino,

    Friday, May 20, 2011, 11:19:19 PM, you wrote:

    > Oczywiście.
    > Ale w tym celu trzeba iść piętro wyżej do liveboxa, nacisnąć guzik, szybko
    > wpisać klucz WEP, co na smartfonie jest mało przyjemne.
    > Naprawdę prościej i szybciej jest połączyć komp z telefonem kabelkiem lub
    > wrzucić kartę SD do czytnika.

    Ano tak - jeszcze przywiązanie do liveboxa...

    > To Ty masz stare informacje.
    > Przynajmniej od czasów Visty do połączenia urządzeń z Windows Mobile nie
    > trzeba nic instalować na PC, wiązać smartfona z kompem itd
    > Wszystko jest już w systemie.

    Jasne. W jedynie słusznym systemie. Drogim. I masz dostęp do swoich
    kontaktów, kalendarza itp. z każdego komputera i z dowolnego systemu
    operacyjnego?

    > Ale ja wcale nie chcę obcować z Androidem, jest mi on do niczego nie
    > potrzebny. Wystarczy mi już że się męczę z Chromem, który co którąś
    > stronę wyświetla nieprawidłowo.

    To się nie męcz. Ja się z nim nie męczę - męczę się z FireFoxem
    zżerającym ponad 1.2GB pamięci i wymagającego restartu komputera co
    dwie doby.

    > Oczywiście.
    > Wspólnego ma tyle, że mnie nie słuchali, więc dokonali złego wyboru.

    Twoim zdaniem.

    > Ja imkazałem kupować Nokię (C6 bodajże) jak była w Playu za 1 zł.
    > Albo jakiegoś Fonka - bardziej by się nadał.

    Jedynie słuszne telefony, podłączone do jedynie slusznego systemu
    operacyjnego i absolutnie nie dające żadnej radochy.

    Za 100MB pakiet danych w Erze płacę 9PLN z drobnymi miesięcznie.
    Wystarcza mi to z palcem w... do normalnego funkcjonowania. Nie musze
    niczego przez kabelki synchronizować. Chcę sprawdzić coś na mapie -
    sprawdzam, chcę poszukać w Googlach - szukam. Mam dostęp do swojej
    poczty w sposób naturalny - nikt mnie nie zmusza do synchronizowania
    się z jakimś Opslokiem.
    I nie martwię się przekroczeniem pakietu - transfer zwolni a nie
    dopłacę ani grosika.

    Ale jak się "oszczędza" i kupuje prepaida za 5PLN w Playu, no to ma
    się potem problem, że byle zapytanie Googla kosztuje straszne
    pieniądze.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl