    From: "Latawiec" <l...@c...smok.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Z cyklu audiovoodoo...
    Date: Fri, 27 Jun 2014 09:35:12 +0200

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:lohid7$gte$1@dont-email.me...

    > Nie zamierzam na siłę nikogo zbawiać, prosiłem o przeanalizowanie układu
    > mechanicznego, najwyraźniej nie dotarło, nic na to nie poradzę że obaj
    > uważacie iż ośka stabilizatora obrotów która dotyka bezpośrednio taśmę
    > 2,5cm przed głowicą

    Ośka stabilizatorów obrów oraz jej gumowy wałek dociskowy są za głowicą.
    Taśma była niejako na siłę przez ten układ wyciągana ze szpuli. Rozwijała
    się
    z rolki która była delikatnie hamowana przez specjalne sprzęgiełko cierne.
    Natomiast nawijanie taśmy było na drugiej rolce też ze sprzęgiełkiem ciernym
    które było napędzane przez silnik.
    Tak samo jak wmawiałeś że szczoteczka nie jest w stanie odprowadzić ładunków
    bo
    nie jest przewodząca. Jest przewodząca, ramię jest metalowe a na jego końcu
    jest odcinek przewodu zakończony krokodylkiem który należy podłączyć do
    dowolnej uzmienionej części sprzętu grającego.

    Alex. Sorry ale nie ma co z tobą dyskutować bo ty nie znasz nawet budowy
    tych urządzeń.