eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZ cyklu: Znajdź 3 różnice ;)Re: Z cyklu: Znajdź 3 różnice ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Chris <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Z cyklu: Znajdź 3 różnice ;)
    Date: Thu, 30 Apr 2015 12:34:32 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 43
    Message-ID: <mht0fo$689$1@node2.news.atman.pl>
    References: <mh2pf2$tj6$1@dont-email.me> <mhldio$55j$1@node2.news.atman.pl>
    <mhli3u$9q4$1@dont-email.me> <mhn8js$u91$4@node1.news.atman.pl>
    <mhnp0s$3ml$1@dont-email.me> <mho29d$q2o$2@node1.news.atman.pl>
    <mhotro$m3t$3@node2.news.atman.pl>
    <554089c0$0$27506$65785112@news.neostrada.pl>
    <mhq23f$6uj$1@node1.news.atman.pl>
    <4lm4dhyzu0qt$.1qmp3kxj1alu9$.dlg@40tude.net>
    <mhrh0b$otn$1@node2.news.atman.pl> <mhrh9f$urq$1@dont-email.me>
    <mhri70$pu8$1@node2.news.atman.pl>
    <1apuww43qtvbd$.1cuiwdjfdt5sl$.dlg@40tude.net>
    <mhsmbf$4sp$1@node1.news.atman.pl>
    <5541f135$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <mhsteq$38q$1@node2.news.atman.pl>
    <5541fb8e$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.56.211.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1430390072 6409 194.56.211.10 (30 Apr 2015 10:34:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Apr 2015 10:34:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.6.0
    In-Reply-To: <5541fb8e$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1069509
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-04-30 o 11:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2015-04-30 o 11:09, J.F. pisze:
    >>> Chca sobie furtke zostawic, zeby gwarancje wylaczyc ?
    >
    >> Ja już to przeszedłem więc wiem jak to działa, sprawa zakończona
    >> sukcesem tylko ze względu na układy jakie mam.
    >> Bla bla bla ... odmowa telefon zalany cieczą ...
    >
    >> Szanowny Kliencie, W dostarczonym urządzeniu stwierdziliśmy
    >> uszkodzenie związane z ingerencją cieczy. Zgodnie z postanowieniami karty
    >
    > Ale my tu gadamy o telefonie z deklarowana
    > wodoodpornoscia/wodoszczelnoscia.

    Ale ja mam SONY XPERIA Z2 który ma być wodoodporny/wodoszczelny.

    >> gwarancyjnej Autoryzowane Centrum Serwisowe odmawia przeprowadzenia
    >> naprawy. Wykonane zdjęcie uszkodzonych elementów zostało dołączone do
    >> urządzenia. Pragniemy dodatkowo zwrócić uwagę, że taki rodzaj
    >> uszkodzenia może powodować pogarszanie się w czasie stanu technicznego
    >> urządzenia. Klient ma prawo do odwołania się od decyzji serwisu,
    >> jednak w przypadku podtrzymania wyżej wymienionej decyzji zostaną
    >> Państwo obciążeni kosztami transportu i ekspertyzy. w-support.pl
    >> http://shop.w-support.com/pl/h2o_file_pl.asp?File=20
    15/ER/03/65150004405201.jpg
    >>
    >
    > No, prawde mowiac nie wyglada i dziwnie male.
    > Jakas kropla kondensacyjna ?

    HGW, tel po zetknięciu z wodą miał zaparowaną szybkę obiektywu od środka
    ale działał bez problemu.

    > Tak czy inaczej - telefony na zalanie narazone, zalanie elektronice
    > niewatpliwie szkodzi, ale my tu o urzadzeniu wodoszczelnym. I co ma
    > wtedy smak wody do gadania ?

    Sól ma do gadania bo potęguje korozję.

    --
    www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: