  • Data: 2015-05-01 02:36:34
    Temat: Re: Z cyklu: Znajdź 3 różnice ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 1apuww43qtvbd$.1cuiwdjfdt5sl$....@4...net

    > Ja tam smiem twierdzic ze IP58 oznacza ze urzadzenie ma odpowiednio
    > szczelna obudowe, ktora nie wpusci wody nawet pod cisnieniem,
    > niezaleznie czy z sola czy bez.
    > A nie, ze moze pracowac wypelnione woda, ale tylko destylowana i
    > dejonizowana, bo taka prad wystarczajaco slabo przewodzi.

    A ja uważam, że słona woda to niezupełnie woda. Idąc Twoim śladem
    można dojść do tego, że słodka woda (woda z cukrem) to nadal woda.
    Syp cukier do wody tak długo, aż będziesz miał gęstą papkę -- cukier
    albowiem rozpuszcza się inaczej niż sól; nie ma końca. ;)

    W jakimś miejscu rozumowania można mieć niemal czysty
    spirytus nazywany wodą -- toż zawiera w sobie nieco wody...
    Czy wówczas będziesz twierdził, że woda jest cieczą palną? ;)

    Człowiek to też woda? Toż zawiera w sobie tyle wody. ;)

    Niemal wszystko dookoła nas zawiera w sobie wodę. :)
    Nawet tablet zapewne też zawiera w sobie wodę. ;)
    (choćby pot z palców)

    -=-

    JF... Piłeś? -- nie pisz. Nie piłeś? -- nie ćpaj. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'