  • 41. Data: 2010-06-17 09:31:34
    Temat: Re: Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125
    Od: n...@s...com

    On Thu, 17 Jun 2010 09:27:48 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Wiec zalozcie kolko rozancowe i nawzajem sobie rzucajcie ochy i achy,
    >jakie te Hondy som super.

    Juz mamy.

    >A ja w tym czasie bede jezdzil.

    do mechanika.

    >A kasku czasem nie znalazles?? Bo chyba sie jeszcze nie znalazl ;-)

    hehe tez pomyslalem o bankomacie ;>

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 42. Data: 2010-06-17 09:34:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-17, n...@s...com <n...@s...com> wrote:

    > Juz mamy.

    Ciesze sie. No to wspierajcie sie chlopaki.

    > do mechanika.

    Mechanika to nie widzialem od pierwszego przegladu i rzuceniu na lade
    700 PLN-ow. Wiec nie trafione :-)

    > hehe tez pomyslalem o bankomacie ;>

    Szyderca.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 43. Data: 2010-06-17 09:41:19
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):

    > Mechanika to nie widzialem od pierwszego przegladu

    Sprawdz w najblizszym szpitalu psychiatrycznym. Chlop ma teraz niezle
    problemy z psychika.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 44. Data: 2010-06-17 09:42:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-17, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > Sprawdz w najblizszym szpitalu psychiatrycznym. Chlop ma teraz niezle
    > problemy z psychika.

    Dlaczego?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 45. Data: 2010-06-17 09:45:02
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***artur.zabronski@gmail.com> wrote:
    Wiec zalozcie kolko rozancowe i nawzajem sobie rzucajcie ochy i achy, jakie
    te Hondy som super.

    O rzeczach oczywistych czasem tez trzeba mowic...

    ***A ja w tym czasie bede jezdzil. do mechanika.

    On sam wszystko robi - ale nie wiecej niz 8 h tygodniowo...

    Tytus z fabryki

  • 46. Data: 2010-06-17 09:49:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-17, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > O rzeczach oczywistych czasem tez trzeba mowic...

    No i pewnie jeszcze sobie opowiadacie sobie kawaly o Kawasaki czy tam Suzuki?

    > On sam wszystko robi - ale nie wiecej niz 8 h tygodniowo...

    Raz na sezon.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 47. Data: 2010-06-17 10:00:58
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ"
    No i pewnie jeszcze sobie opowiadacie sobie kawaly o Kawasaki czy tam
    Suzuki?

    Zadnych kawalow - to wszystko prawda...

    Tytus z fabryki

  • 48. Data: 2010-06-17 10:17:49
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > ***"AZ"
    > No i pewnie jeszcze sobie opowiadacie sobie kawaly o Kawasaki czy tam
    > Suzuki?
    >
    > Zadnych kawalow - to wszystko prawda...

    Kumpel ma Burka 400 k5. Wozi ze sobą bańkę oleum

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 49. Data: 2010-06-17 10:40:22
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):
    > Dlaczego?

    Zobaczyl kawasaki od wewnatrz.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 50. Data: 2010-06-17 18:18:41
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Wiec jakoby wymienili glowice zeby nie wykrecac popekanych szpilek, ale
    > nie zauwazyl chlopak ze szpilki pekly 18kkm wczesniej :-)

    zamiast robić doktoraty poczytaj trochę forum rometów albo stronę Mnicha

    to z forum
    "głowica była wymieniona przez głupi błąd mechanika a nie dlatego, że była
    zła"

    a to ze strony
    "Do tych ponadprogramowych rzeczy należy nowa głowica z zaworami, sprężynami
    i dźwigienkami, tylko dlatego że w starej wyłamała się śruba wydechu przy
    wykręcaniu. Sama głowica była podobno jeszcze w całkiem dobrym stanie."

    btw.
    Romet dojechał już do Afryki... tak tak... ten Romet :)