  • 51. Data: 2010-06-17 18:22:32
    Temat: Re: Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Nie chce mi sie szukac, ale cos mi sie kolebie ze jednak z czyms
    > miales problemy i ktos to pozniej nawet wytykal.

    Miałem problem - jaką przednią oponę założyć zamiast seryjnej.
    No i zamiast konkretnej marki Ty sam zaproponowałeś kurs doszkalający.
    Dopiero jakiś inny posiadacz rometa odpisał Ci, że to nie kwestia kursu,
    tylko te opony są jednak do kitu :)
    No i potem podpowiedziałeś gdzie ją można zmienić za co jeszcze raz dzięki
    :)

    > Miales nas zadziwic

    Nie miałem Was zadziwiać, tylko ktoś tu wpadł na pomysł żebym coś robił,
    żeby niedowiarkom coś udowodnić.
    A mnie akurat to wali i nie mam zamiaru nic nikomu udowadniać - jak ktoś
    wierzy to ok, a jak nie to jego sprawa.

    >Jak pojezdza jeszcze 10 to bedzie to wiarygodne zrodlo w kwestii
    >zawodnosci sprzetu.

    Ten sprzęt jest produkowany od 3 albo 4 lat.
    Idąc tym tokiem rozumowania można powidzieć, że każdy nowy sprzęt jest do
    d.... bo jeszcze nie przejeździł 10 lat i nie udowodnił trwałości.
    Zresztą nawet gdyby się miał totalnie rozsypać powiedzmy po 5 latach (w co
    wątpię).... to znajdź mi motocykl, który ma roczną utratę wartości rzędu
    kilkuset zł :)
    Toć japonia dopiero wyprowadzona z salonu już straciła na wartości więcej
    niż kosztuje cały nowy z-125 :)

  • 52. Data: 2010-06-17 18:25:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-17 20:18, Użytkownik Mustafa napisał:

    > btw.
    > Romet dojechał już do Afryki... tak tak... ten Romet :)

    Na pewno ten sam ? Gdzieś widziałem tekst że firma mu
    zasponsorowała nowy sprzęt ale tej samej pojemności.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2010-06-17 18:30:10
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Hm,ciekawe co wymyślisz jeśli transport do serwisu przekracza koszt
    > naprawy

    To wymyślę, żebyś był bardziej na bieżąco z otaczającym Cię światem :)
    Oprócz gwarancji masz jeszcze inne mechanizmy.

    I jeszcze mała podpowiedź:

    "Ważne! Konsument nie ma obowiązku dostarczenia reklamowanego towaru, jeżeli
    waży on więcej niż 10 kg, ma duże rozmiary lub jest zamontowany na stałe, a
    powinien wskazać tylko miejsce, gdzie towar się znajduje i ustalić ze
    sprzedawcą termin jego oględzin."

  • 54. Data: 2010-06-17 18:35:46
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Na pewno ten sam ? Gdzieś widziałem tekst że firma mu
    > zasponsorowała nowy sprzęt ale tej samej pojemności.

    Na pewno ten sam.
    Za promocję marki firma zafundowała mu Z-125 ale pojechał na starym K-125.

  • 55. Data: 2010-06-17 18:36:17
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-06-17 20:30, Mustafa pisze:

    > To wymyślę, żebyś był bardziej na bieżąco z otaczającym Cię światem :)
    > Oprócz gwarancji masz jeszcze inne mechanizmy.
    Przecież pisałem że gwarancji nie posiada
> [...]
    > na stałe, a powinien wskazać tylko miejsce, gdzie towar się znajduje i
    > ustalić ze sprzedawcą termin jego oględzin."
    taa,jeśli sprzęt potrafi stać miesiącami w serwisie,to ciekawe ile moze
    postać w oczekiwaniu na transport

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 56. Data: 2010-06-17 19:17:45
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > taa,jeśli sprzęt potrafi stać miesiącami w serwisie,to ciekawe ile moze
    > postać w oczekiwaniu na transport

    wiesz... zamiast bawić się w filozofa, poczytaj ustawę

  • 57. Data: 2010-06-17 19:27:52
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości grup
    > "Do tych ponadprogramowych rzeczy należy nowa głowica z zaworami,
    > sprężynami i dźwigienkami, tylko dlatego że w starej wyłamała się śruba
    > wydechu przy wykręcaniu. Sama głowica była podobno jeszcze w całkiem
    > dobrym stanie."

    Ale glupie te mechaniki... o wykretakach nie slyszeli. Powinni poczytac. Ja
    tez bym chcial - zatem drogi Mustafo - Klamco Pospolity - podaj mi
    przepis/ustawe/norme/etc. mowiacy o tym, ze mozna jezdzic lewym pasem jesli
    na prawym sa koleiny.

    --
    Ivam

  • 58. Data: 2010-06-17 19:35:10
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości grup
    > A mnie akurat to wali i nie mam zamiaru nic nikomu udowadniać - jak ktoś
    > wierzy to ok, a jak nie to jego sprawa.

    Wiemy, ze nie masz zamiaru nikomu nic udowadniac. Nie podajesz prawdziwych
    zrodel. Jak narazie to podajesz jakie fora mamy poczytac, albo, ze w ogole
    mamy cos czytac. Ale zadnego linka... nic.

    > Idąc tym tokiem rozumowania można powidzieć, że każdy nowy sprzęt jest do
    > d.... bo jeszcze nie przejeździł 10 lat i nie udowodnił trwałości.

    A o marce produktu slyszal? Dlaczego na zachodzie praktycznie kazda fabryka
    ma linie montazowe kupione od siemensa? Nie dlatego, ze reszta jest gorsza,
    tylko dlatego, ze lepiej nie ryzykowac i kupic produkt dobrej marki.

    > Zresztą nawet gdyby się miał totalnie rozsypać powiedzmy po 5 latach (w co
    > wątpię).... to znajdź mi motocykl, który ma roczną utratę wartości rzędu
    > kilkuset zł :)

    Idac tym tokiem rozumowania to po prostu czym tanszy tym lepszy. Wez
    uwzglednij strate w % a nie w ilosci PLN.

    > Toć japonia dopiero wyprowadzona z salonu już straciła na wartości więcej
    > niż kosztuje cały nowy z-125 :)

    Zgadza sie. A opony do mercedesa mojego szefa kosztuja wiecej niz moj caly
    samochod. To znaczy, ze mercedes mojego szefa jest do dupy? Na 100% po
    wyjezdzie z salonu stracil na wartosci tyle co moj samochod, 2 moje
    motocykle, moj motorower i komputer, razem wziete. I co z tego? Nic - nie
    mowimy o cenie i utracie wartosci tylko niezawodnosci. Ale Ty masz chyba
    powazny problem z czytaniem, bo Cie o cos prosze po raz kolejny:

    PODAJ MI PRZEPIS POZWALAJACY JEZDZIC LEWYM PASEM, GDY NA PRAWYM SA
    KOLEINY!!!

    Obiecuje wowczas zwracac sie do Ciebie z pelnym szacunkiem i odszczekac moje
    slowa o tym, ze nie umiesz czytac ze zrozumieniem.

    --
    Ivam

  • 59. Data: 2010-06-17 19:38:13
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości grup
    > wiesz... zamiast bawić się w filozofa, poczytaj ustawę

    Jaka ustawe? Nr Dz.U. i date poprosze. Chetnie poczytam. Serio mowie.

    W ameryce/europie zachodniej zyjesz? U nas w PL przepisy sa, ale z
    przestrzeganiem srednio. Ustawowe terminy mozesz se wydrukowac, ciasno
    zwinac i w dupe wsadzic. I to naprawde gleboko.

    Nie zycze sprawdzac, ale tak jest.

    --
    Ivam

  • 60. Data: 2010-06-17 22:28:32
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    >Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości grup

    Choroba, zupelnie dobra glowica z wylamana sruba... Oni cos maja z
    tymi srubami. Jesliby Rometowi zalezalo na opinii to moze by podjeli
    trud chociaz wymiany wszystkich na jakies prawdziwe, jesli prawda
    jest, ze cos przy tych motorach robia w kraju.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10