  • 61. Data: 2010-06-23 07:35:21
    Temat: Re: Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125
    Od: mk <d...@t...pl>

    Dz.U. Nr 64, poz. 328 1995 r. i sprawy niezgodności towaru
    konsumpcyjnego z umową
    Pdr. M

  • 62. Data: 2010-06-23 17:23:04
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    > Dz.U. Nr 64, poz. 328 1995 r. i sprawy niezgodności towaru konsumpcyjnego
    > z umową

    Wybacz - nie odbieraj tego osobiscie, ale nie Ciebie pytalem. Tak czy siak
    dzieki za zrodlo, ale wciaz nie moge sie doczekac, az Mustafa poda mi
    chociaz jedno z tych, o ktore go prosze.

    --
    pzdr;
    Ivam

  • 63. Data: 2010-06-23 21:12:26
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > ale wciaz nie moge sie doczekac,

    I nie doczekasz się.
    Mam zwyczaj ignorować ludzi, którzy zamiast dyskutować wyzywają, rzucają
    mięsem, próbują obrażać, udają wielkich znawców nie widząc nawet tematu
    "znawstwa" na własne oczy itp
    Chcesz parę Twoich cytatów ? To proszę:
    "w dupe wsadzic"
    "Klamco Pospolity"
    "przeczytales gdzies patafianie?"
    "dyskutowalem z glupim"

    Więcej mi się nawet nie chce szukać, więc wybacz ale Twoje posty do mnie
    pozostaną bez odpowiedzi :)

    > az Mustafa poda mi chociaz jedno z tych, o ktore go prosze.

    Tak na przyszłośc - wykaż trochę inicjatywy i sam znajdź (choć tu kolega już
    Ci podał na tacy).
    Google Twoim przyjacielem - trzeba tylko chcieć.

  • 64. Data: 2010-06-24 05:50:58
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości grup
    > Chcesz parę Twoich cytatów ? To proszę:
    > "w dupe wsadzic"
    > "Klamco Pospolity"
    > "przeczytales gdzies patafianie?"
    > "dyskutowalem z glupim"

    A zauwazyles, ze zaczalem sie tak do Ciebie (zwroc uwage na wielka litera) w
    momencie, kiedy oskarzyles mnie o "tepienie" innych kierowcow? Prosilem po
    dobroci, a Ty mnie obraziles odpowiadajac ogolnikami i wyjazdem osobistym.

    Chcesz rzeczowo i kulturalnie? Prosze bardzo:

    > Tak na przyszłośc - wykaż trochę inicjatywy i sam znajdź (choć tu kolega
    > już Ci podał na tacy).
    > Google Twoim przyjacielem - trzeba tylko chcieć.

    Nie wszystko znajdziesz w internecie. Naprzyklad teksty Polskich Norm sa
    bardzo trudno dostepne w internecie, bo PKN sie stara, aby jednak ich nie
    rozpowszechniach. Inne instytucje w sumie tez. Ciekaw jestem gdzie znalazles
    norme dotyczaca nawierzchni, w tym Twoim guglu.

    Zatem poszedlem do Punktu Informacji Normalizacyjnej (przy okazji -
    niespecjalnie dla Ciebie - BTW. ciekawe czy w Twoim miescie w ogole jest
    taki punkt), poprosilem mila pania o normy dotyczace drog i ich jakosci.
    Okazuje sie, ze koleina nie jest powodem, zeby remontowac droge. Jest to
    naturalny stan zuzycia.

    Jesli nie jest powodem do remontu, to dlaczego mam jezdzic lewym pasem
    (blokujac innych), jezeli prawy (mimo kolein) jest zgodny z normami?

    Moze mi wyjasnisz jak odflitrowac z gugla ewidentne bzdury pisane przez
    takich cwaniakow jak Ty, ktorzy pisza co im slina na jezyk przyniesie, bez
    potwierdzenia w przepisach? Takich, ktorzy nie podaja zrodla, piszac przy
    tym ewidentne bzdury (takie jak np. ze do starego silnika nie wolno lac
    oleju syntetycznego - taka analogia mechaniczna).

    --
    Ivam