  • 31. Data: 2010-06-16 22:50:01
    Temat: Re: Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-06-16 23:54, Mustafa pisze:

    > Pasjonat jesteś, męczennik, albo nie czytasz gwarancji...
    > 17 napraw ????
    Nie napisałem że ma go od nowości,gwarancji to g dawno nie ma,zrobił
    może 1000 rozleciał się na pewno z 5
    razy-wariator,sprzęgło,stacyjka,rozrusznik,zgnił wydech,ze dwa
    paski,wiadro rolek
    > Gdyby było jak piszesz, to już dawno byś odebrał nówkę zamiast tego co
    > się psuje albo dostał zwrot kasy.
    > No chyba, że ściemniasz albo ten motor ma znajomy brata szwagra który
    > boi się serwisu i gwarancji...
    Hm,ciekawe co wymyślisz jeśli transport do serwisu przekracza koszt naprawy

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 32. Data: 2010-06-17 03:46:56
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości grup
    > albo nie czytasz gwarancji...

    A Ty tak duzo czytasz i nic nie rozumiesz co sie do Ciebie pisze.

    Podaj zrodlo mowiace, ze moge jezdzic lewym pasem, jesli na prawym sa
    koleiny.

    --
    Ivam

  • 33. Data: 2010-06-17 05:49:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-16, Mustafa <M...@B...xx> wrote:

    > Zapomniałeś dodać, że to wszystko robił serwis firmowy dla specjalnego
    > egzemplarza który jest "na świeczniku" i w którym pękła szpilka wydechu. A
    > ponieważ serwis był przy fabryce, motocykl pod szczególnym nadzorem, to
    > wymienili całość zamiast się pieprzyć z wykręcaniem szpilki.
    > Nie dorabiaj teorii spiskowych tam gdzie ich nie trzeba :)
    > No i w zasadzie to chyba nie zapomniałeś dodać (bo już o tym wiedziałeś),
    > tylko celowo manipulujesz wyrwanymi z kontekstu frazami żeby wprowadzić
    > ludzi w błąd. No albo masz Alzheimera....

    No pewnie, jak koszt wyprodukowania tej glowicy to $5 to tez bym sie nie
    pieprzyl :-) Specjalny egzemplarz w ktorym wszystko sie lamie, peka itd.
    ciekawe... do prawdy.

    Spojrzalem jeszcze raz:
    13755 - Wymieniłem szpilki mocujące wydech na śruby (szpilki popękały
    od temperatury)
    31312 - Nowa głowica (kompletna, z zaworami, sprężynami, dźwigienkami)

    No to jak wkoncu? Przez 20k jezdzil bez wydechu? Rozumiem ze popekane szpilki
    to tez byl powod wymiany przedniego zawieszenia?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2010-06-17 07:06:22
    Od: n...@s...com

    On Wed, 16 Jun 2010 23:45:01 +0200, "Mustafa" <M...@B...xx>
    wrote:

    >ludzi w błąd. No albo masz Alzheimera....

    A wlasnie. Miales nas zadziwic i zamknac geby malkoltentom plujacym na
    ten cud techniki. Czekam, i czekam i nic.
    Pogdaj z tym niemcem, moze co podpowie.

    >Sam jeżdżę trzeci sezon, nie zepsuło się absolutnie NIC,

    Nie chce mi sie szukac, ale cos mi sie kolebie ze jednak z czyms
    miales problemy i ktos to pozniej nawet wytykal.
    Zreszta, mniejsza z tym. Detka kupilem ze 3 lata temu. Zaplacilem cos
    4tys. Pojezdzilem sobie i ciagle jest wart 3 tys (bo go troche
    poobcieralem na kamieniach :>), za rok pewnie wart tyle samo a kupca
    juz mam chociaz ciagle sie waham czy sprzedawac (kumpel od ktorego
    kupilem chce dla syna wziac :>). To calkiem niezle swiadczy
    Z duzych spraw to zmienilem mu tlok. Po kilkunastu latach sie zuzyl
    (1996-2009). I to jest niezawodnosc, a nie ciagla wymiana gownianych
    czesci. Wiec przy budzecie do 5tys wolalbym detka z lat konca lat 90
    czy poczatku tego wieku niz nufkie sztukie od rometa.

    >mam znajomych którzy też jeżdżą od conajmniej 3 lat

    Jak pojezdza jeszcze 10 to bedzie to wiarygodne zrodlo w kwestii
    zawodnosci sprzetu.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 35. Data: 2010-06-17 07:14:11
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "AZ", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> [...]
    >
    > No to jak wkoncu? Przez 20k jezdzil bez wydechu? Rozumiem ze popekane szpilki
    > to tez byl powod wymiany przedniego zawieszenia?

    Nie to żebym bronił chinoli (miałem sam nuufkie sztukie i po 2000 km stało
    się to czymś na czym niemal jeździć się nie dawało i nie wyjeżdżałem dalej
    niż by się dało dopchać jak wysiądzie), ale przecież posiadacz tego
    unikalnego małosiępsującego egzemplarza pisze że wymienił szpilki wydechu
    (normalna część zamienna), a po następnych niemal 20k głowicę. Wiem że w 4T
    kolektor się do głowicy przykręca, ale jeśli trzasnęły szpilki to robi się
    jak autor - wymienia je na nowe, przykręca wydech i już. Skąd Ci się wzięło
    że bez wydechu jeździł???

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 36. Data: 2010-06-17 07:16:36
    Od: Arni <n...@s...org>

    Damork pisze:

> [...]
    > jak autor - wymienia je na nowe, przykręca wydech i już. Skąd Ci się wzięło

    z odczytu przebiegu ?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 37. Data: 2010-06-17 07:21:31
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Arni", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > z odczytu przebiegu ?

    No to wytłumacz mi proszę tak łopatologicznie, bo ja to widzę tak:

    Co oznacza zdjęcie wydechu, usunięcie uszkodzonych szpilek, wkręcenie
    nowych i przykręcenie wydechu - nie ma nic o ukruszeniu mocowania kolanka
    czy cuś, jeździ przez 17557 km, po czym uszkodzeniu ulega głowica i:

    >>> 31312 - Nowa głowica (kompletna, z zaworami, sprężynami, dźwigienkami)

    Więc jakby się zgadza i dalej nie ma nic o potencjalnej jeździe bez
    wydechu...

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 38. Data: 2010-06-17 07:35:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    Mustafa napisal:
[...]

    Wiec jakoby wymienili glowice zeby nie wykrecac popekanych szpilek, ale
    nie zauwazyl chlopak ze szpilki pekly 18kkm wczesniej :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2010-06-17 09:23:56
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***newrom

    Niestety, zeby w hondzie miec emocje serwisowe trzeba sie wesprzec
    katalogiem akcesoriow.

    Niom :) zwlaszcza ze ten akceroij to byl ze stolow na motobajzlu :)
    Ale nic w przyrodzie nie ginie, wczoraj znalazlem kpl balanser wraz z
    uchwytem - rowniez "tjuningowy" w kolorze ducati red. I to znalazlem
    dokladnie w tym samym miejscu gdzie jakis czas temu znalazlem rekawice.
    He he

    Tytus z fabryki

  • 40. Data: 2010-06-17 09:27:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-17, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > uchwytem - rowniez "tjuningowy" w kolorze ducati red. I to znalazlem
    > dokladnie w tym samym miejscu gdzie jakis czas temu znalazlem rekawice.

    Wiec zalozcie kolko rozancowe i nawzajem sobie rzucajcie ochy i achy,
    jakie te Hondy som super. A ja w tym czasie bede jezdzil.

    A kasku czasem nie znalazles?? Bo chyba sie jeszcze nie znalazl ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200