-
Data: 2011-07-19 02:17:50
Temat: Re: Z cyklu
Od: " Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):
> Hej,
>
> Co prawda temat juĹź samodzielnie waĹkowaĹem, ale sam jestem ciekaw co o
> tym myĹlicie.
>
> A wiÄc szukamy naprawdÄ wygodnego auta rodzinnego 2+2, z dedykacjÄ na
> rodzinne wakacyjne podróşe.
>
> ZaĹoĹźenia konieczne:
>
> - _DUĹťY_, wygodny, komfortowy hatchback/liftback (kombi i sedan odpada)
> - godny nastÄpca <http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_XM>
> - moc ~150KM+ (docelowo gazownica sekwencyjna jak siÄ auto sprawdzi)
> - tylko benzyna 2.0+ turbo lub coĹ niedoĹadowanego V6 2.5+
> - skrzynia automatyczna z wajchÄ nie przy kierownicy
> - rocznik 2001+ (max. 10 lat)
> - cena ~20kzĹ (auto, opĹaty)
> - dodatkowe ~10kzĹ na doprowadzenie do porzÄ dku (instalacja gazowa,
> opony itp) w dalszym okresie czasu
> - kompletny budĹźet dla zadbanego wĂłzka ~30kzĹ
> - nie dyskutujemy o wyĹźszoĹci skoĹnookich matchboxĂłw, nad Ĺźabojadzkimi
> wynalazkami czy teutoĹskimi czterokĂłĹkami
>
> Na dzieĹ dzisiejszy widzÄ tylko jedno ĹwiateĹko w tunelu: Vel Satis
> 2.0T/3.5V6
Ja się jeszcze wypowiem w temacie Vel Satisa (3.5 Initiale).
Polecę najpierw minusami:
Jako następca XM, nie wiem czy zawieszenie tutaj będzie "spełniało standardy"
bo w Vel Satisie jednak czuć i dziury i koleiny, podejrzewam że w XM
był tylko fakt przejechania przez dziurę odczuwalny poza tym cisza i równo.
Kiepski jest zwłaszcza przód, i człowiek zaczyna dziury omijać
więc jeśli XM był lepszy od safrane (trochę mniejsze, mniejszy
rozstaw, ale full hydro) to łoooo.. będzie spory minus, i koleiny są
widoczne bo w poprzedniku to żadnego znaczenia nie miało, a tu trzęsie
i czuć - za to nie słychać nic.
To chyba koniec minusów :) pomijając prawie brak rozwoju w elektronice.
(doszedł radar, czujnik światła i szyby mokrej - i to wszystko).
a i opony trzeba zmienić z fabrycznych 18' na 17' - mniej trzęsie,
lepiej jedzie :)
A i wjeżdżanie na krawężniki, trzeba zwolnić, bo czuć i przechyli
(odrazu), bo pewnie XM to każda prędkość ;)
Ok plusy:
Naprawdę ciche, choć ten 3.5V6 głośniejsze niż poprzednik, w każdym razie
przy 200km/h naprawdę cicho. (a podwójne szyby ważne, jest różnica).
W zakręty wchodzi nie jak van, ale też nie jak poprzednik, w każdym
razie pozytywnie, ale nie sportowo, bokiem się tym nie "lata".
mam wrażenie że XM wszedł by lepiej (hydro równało na boki ?),
w każdym razie safrane wchodził.
Kop dokładnie jak BMW745i E65fl (w zakresie prędkości 30..190),
potem wolniej. (chyba lżejsze bo waży 1800kg czy jakoś tak).
Nawigacja i reszta poprawnie, komp gada, aaa elektronika trochę głupia
bo errory czasami się powiesi coś innego a zgłasza coś innego.
Audio niestety bardzo przeciętne (to niby za 18k pln).
W środku z miejscem, ok, nad głową więcej, karta jest fajna
na szerokość coś jak safrane czy s class, delikatnie większe od XM
czy lancii K.
z tyłu się fajnie siedzi, tam jest lepsze zawieszenie :), ekran jest.
silnik 3.5 ponoć mocny nie do zajechania, na gaz się to daje
przerobić a potem sypie errorami ;) skrzynie słabe - niszczą się.
w skrócie miłe auto, ale wróci nieznane pojęcie:
-dziura
-koleina
-koleina z wodą
za to pewnie zniknie pojęcie: "znowu zniszczona opona na dziurze".
a i nie nie psuje się, po prostu jeździ (poza skrzynią).
pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 19.07.11 03:34 to
- 19.07.11 09:06 pablo eldiablo
- 19.07.11 09:12 CeSaR
- 19.07.11 11:43 Maciej M.
- 19.07.11 11:44 Maciej M.
- 19.07.11 11:46 Maciej M.
- 19.07.11 11:48 Maciej M.
- 19.07.11 11:57 CeSaR
- 19.07.11 11:53 Maciej M.
- 19.07.11 11:54 Maciej M.
- 19.07.11 12:05 Waldek Godel
- 19.07.11 12:14 Maciej M.
- 19.07.11 12:31 Waldek Godel
- 19.07.11 12:32 Mirek Ptak
- 19.07.11 12:38 Waldek Godel
Najnowsze wątki z tej grupy
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem