-
Data: 2010-01-06 18:28:55
Temat: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Wed, 06 Jan 2010 18:06:22 +0100, w <hi2ful$8ch$1@inews.gazeta.pl>, Artur Maśląg
<f...@p...com> napisał(-a):
> r...@k...pl pisze:
> > Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(-a):
> >
> >>> Będzie sobie
> >>> dalej działał -- ale tylko na przednich kołach.
> >> Z całą pewnością - pewnie nawet je napędzi w drugą stronę, by
> >> zrównoważyć zaciągnięty ręczny.
> >
> > Nieładnie tuszować brak wiedzy zdaniami z dupy Doktorze Docencie Teoretyku.
>
> LOL - ciekawe jak to się stało, że pominąłeś to co napisałem,
> a wręcz przemilczałeś - pewnie dlatego, że znów musisz jakoś ukryć
> braki w swej wiedzy i skierować dyskusję w inną stronę:
> <cite>
> > Nie wyłączysz w ten sposób ABS (a przynajmniej nie większość).
> Tak, tak - to pewnie tak samo jak z Twoją teorią o braku letnich 10
> temu.
> </cite>
Pokaż, gdzie twierdziłem, jakoby "10 lat temu nie było letnich opon".
Pokaż mi w jaki sposób zaciągnięty ręczny wyłącza ABS.
PS. W necie znajdziesz pełno wpisów o działającym ABS przy bączkach na ręcznym.
No, ale skoro wiesz lepiej to po prostu przedstaw argumenty,
> > Jak masz wątpliwości, to spójrz chociaż na schematy ideowe
> > instalacji elektrycznych w samochodach wyposażonych chociaż w ABS.
Widać nie jest takim fachowcem jak A. Maśląg i samo "spojrzenie" nie wystarcza.
Pokaż jak i gdzie.
> > > Już pomijam nawet samą zasadę działania ABS.
I słusznie, bo to nie jest twoja mocna strona :))).
> To zdanie do którego się byłeś łaskaw odnieść w dość "merytoryczny"
> sposób, to ironia z Twoich kolejnych teorii i niechęci do ich
> weryfikacji wg. stanu rzeczywistego. Polecam jednak zerknięcie
> do proponowanego materiału, a później opowiadanie bajek z mchu
> i paproci (BTW - zapomniałeś jeszcze o docencie).
Tobie pozostała już tylko ironia i zalewanie usenetu stekiem kolejnych nic nie
wnoszących zdań :).
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.10 18:38 Artur Maśląg
- 06.01.10 19:06 r...@k...pl
- 06.01.10 19:23 Artur Maśląg
- 06.01.10 19:39 Marcin Stankiewicz
- 06.01.10 19:44 r...@k...pl
- 06.01.10 19:55 r...@k...pl
- 06.01.10 20:02 Artur Maśląg
- 06.01.10 20:05 Marcin Stankiewicz
- 06.01.10 20:41 Karolek
- 06.01.10 20:44 Karolek
- 06.01.10 20:53 Karolek
- 07.01.10 15:06 r...@k...pl
- 07.01.10 15:11 r...@k...pl
- 07.01.10 15:15 Marcin Stankiewicz
- 07.01.10 15:26 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
- wpadłem w siodło
Najnowsze wątki
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-09-13 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-09-13 Zabrze => Projektant/Expert PHP Laravel (e-commerce) <=
- 2024-09-13 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-09-13 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-09-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-09-13 Warszawa => Senior IT Project Manager <=